اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

اقتدار امروز کشور مدیون شهدا و ایثارگران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی تاکید کرد: اقتدار صلابت و عزت امروز کشور مدیون شهدا و ایثارگران است.

اقتدار امروز کشور مدیون شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمد وحیدی عصر امروز در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی فرزندان شاهد خراسان‌شمالی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان گنجینه گهربار معنوی و دانشگاه ایثار و از خود گذشتی بود که شهدا و ایثارگران در آن به عنوان استاد معرفت درس شهادت و مقاومت آموختند.

وی گفت: ملت ایران درس ایستادگی، کفرستیزی و پیشرفت‌های علم و تکنولوژی امروزه را از پایداری دلاورمردان دفاع مقدس آموخته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از دفاع مقدس به عنوان یکی از حماسه‌های جاویدان و درخشان دوران نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: بیشتر ملل ستمدیده دنیا از مقاومت ،غیرت و ایثارگری رزمندگان و ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس کفرستیزی و مقاومت آموختند.

وی همچنین فرزندان شهدا را از افتخارات و سرمایه‌های این نظام دانست و گفت: دانش‌آموزان شاهد پرچم‌دار و ادامه‌دهنده راه پدران خود بوده، همان‌طور که پدران آنان افتخار این نظام هستند  فرزندان شهدا نیز باید تلاش کرده تا این راه پرافتخار تداوم یابد.

وحیدی بر تلاش مدیران مدارس شاهد برای کیفیت‌بخشی دانش آموزان طرح شاهد  تاکید کرد و گفت: مدیران  این مدارس باید مصمم‌تر و اساسی‌تر برنامه‌ریزی کنند زیرا همه مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های این شهدا و ایثارگران هستیم.

وی ارتباط و تعامل بین دو دستگاه آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان را بسیار مثبت برشمرد و گفت:ما در مجموعه آموزش و پرورش تمام توان خود را برای خدمتگزاری به یادگاران شاهد بکار خواهیم بست.

وی در ادامه با اشاره به ساخت فیلم توهین‌آمیز نسبت به ساحت نورانی حضرت محمد (ص) تصریح کرد: درو دیوار و جمادات وجود پیامبر را درک می‌کنند اما انسان‌هایی کوردل با ساخت فیلمی موهن مایه ننگی را برای خود در تاریخ ثبت کردند.

وی صلوات را یکی از شعائر زیبای اسلام و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: همه خلقت وابسته به شأن پیامبر اعظم (ص) است.

به گزارش فارس در این آیین 169 دانش آموز از فرزندان شاهد و ایثارگر ممتاز علمی با اهدای هدایایی تقدیر شدند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول