اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

400 دفتر انجمن اسلامی در مدارس اردبیل دایر است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 400 دفتر انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس استان اردبیل دایر بوده و فعالیت می‌کنند.

400 دفتر انجمن اسلامی در مدارس اردبیل دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی ‌در نشست صمیمی اعضای اتحادیه با نماینده وزیر آموزش و پرورش در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اردبیل اظهار داشت: در کنار فعالیت این تعداد دفاتر انجمن در 10 شهرستان ما هم اکنون شاهد فعالیت 30 قرارگاه دانش‌آموزی هستیم که به همراه مربیان و کمک مربیان در طول سال تحصیلی برنامه‌های متنوعی را اجرایی و عملیاتی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با سه رویکرد معرفتی، معنوی و مهارتی این تشکیلات را رو به جلو حرکت می‌دهیم و مرتبط با مباحث فرهنگی برنامه‌های مختلفی نیز در حال اجرا داریم.

علامتی خاطر نشان کرد: در کنار این امر یک سری کار تشکیلاتی نیز صورت می‌گیرد به گونه‌ای که فصل‌الخطاب ما در انجام وظایف و مأموریت‌ها نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

‌رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل زبده‌شناسی و زبده‌پروری را از اهم کارها و فعالیت‌ها توصیف کرد و افزود: ما در تابستان امسال برنامه‌های متنوع و گوناگونی را برای دانش‌آموزان در قالب دفاتر انجمن و قرارگاه‌ها تدارک دیدیم تا اسباب ارتقای مدارج علمی و تحصیلی و آگاهی آنها را فراهم آوریم.

در این جلسه تعدادی از اعضای قرارگاه‌های دانش‌آموزی و مسئولان انجمن‌های مدارس نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که در این بین به موضوع بصیرت دینی، الگو شدن جمهوری اسلامی ایران، پرچمداری جنبش دانش‌آموزی، توجه به اخلاق و معنویت در مباحث تربیتی، توجه ویژه به ورزش عمومی در قالب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، تقویت رویکرد تهذیب و تحصیل شایسته و همچنین جذب جوانان و نوجوانان مستعد تاکید شد.

در این نشست همچنین ساماندهی نیروهای اتحادیه، ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای ارتقا و آموزش مربیان، الگو قرار گرفتن شهدا، اقامه نماز در اول وقت، مقابله با تهاجم فرهنگی و موضوعات متناسب با اتحادیه مورد توجه و بیان قرار گرفت تا به رفع مشکلات احتمالی همتی کشوری صورت بگیرد.

در این جلسه یکی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بحث سند تحول بنیادین و جایگاه اتحادیه را در عملی شدن این سند به عنوان نقشه راه یادآور شد و گفت: در این زمینه باید از توانمندی‌ها و انگیزه و علاقمندی جوانان در قالب اتحادیه به عنوان اتاق فکر استفاده شود تا برخی از ناراستی‌ها با رویکرد تسهیل‌گرانه برطرف شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول