اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی 500 هزار عضو دارد

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان گفت: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی کشور بیش از 500 هزار عضو دارد که با این تشکیلات در سطوح مختلف همکاری می‌کنند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی 500 هزار عضو دارد

احمد خلیلی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 12 هزار مسئول در دفاتر استان‌های ما فعالیت داشته و 36 هزار عضو نیز در قالب هیئت‌های مرکزی فعالیت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سطح کشور 800 تا یک هزار قرارگاه داریم که در این قرارگاه‌‌ها بیش از 24 هزار عضو فعالیت دارند.

وی در خصوص برنامه‌های نیمه دوم سال نیز ابراز داشت: ما در چهار سطح کشوری، استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برنامه‌‌های خود را تدارک دیدیم و سعی داریم در قالب 16 عنوان برنامه اساسی اهداف‌مان را به پیش ببریم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان ادامه داد: هشت عنوان از این فعالیت‌ها به صورت عمومی و در انسجام‌بخشی به فعالیت‌های هیئت‌های دانش‌‌آموزی و عرصه کتاب و کتابخوانی است و مابقی این برنامه‌ها نیز به صورت تخصصی است.

خلیلی رویکرد نیمه دوم سال را رویکرد محتوایی در بحث اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: در نیمه دوم سال با توجه به اینکه فضای کشور درگیر مسایل اقتصادی و دفع توطئه‌های استکبار جهانی در این حوزه است با هدف ایفای نقش و انجام وظیفه به سهم خود در این فضا سعی داریم با همین محوریت برنامه‌ها و اهداف خودمان را تدارک ببینیم.

وی یادآور شد: در کنار محور قرار دادن این موضوع که 50 تا 70 درصد تمرکز‌مان را در این زمینه قرار داده‌ایم، از بحث بیداری اسلامی و جنبش‌های منطقه‌ای نیز غفلت نخواهیم کرد.

اردبیل در برنامه‌های الگویی ممتاز است

این مسئول در خصوص ارزیابی خود از سفر به استان اردبیل و نشست با اعضای اتحادیه‌ها و قرارگاه‌های دانش‌‌آموزی اظهار داشت: این استان سرشار از انرژی و کارهای الگویی است به طوری که ما با استفاده از برنامه‌های ارائه شده در این استان در سایر مناطق نیز ماموریت‌مان را توسعه و گسترش می‌دهیم.

خلیلی استان اردبیل در اجرای برنامه‌های محتوایی، شاخص و جریان‌سازی‌های استانی موفق ارزیابی کرد و گفت: در این استان تمام اعضا و مسئولان ما با هم‌افزایی کارها را به پیش برده و در کادر سازی و نیرو سازی نیز این استان بسیار موفق عمل کرده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان  ادامه داد: اردبیل در جریان‌سازی برخی موضوعات حتی در عرصه بین‌المللی نیز تاثیرگذار بوده که نمونه آن را می‌‌توان مخالفت جدی با برگزاری آیین یورو ویژن در کشور آذربایجان برشمرد که در سایه این عکس‌العمل‌ها و اعتراض‌ها بود که کشور آذربایجان از اقدام سخیف خود عقب‌نشینی کرد.

وی در پایان اظهار داشت: امروز اردبیل با تاریخچه درخشان به عنوان خاستگاه تشیع، منبع و خاستگاه برنامه‌های فرهنگی، معنوی و ورزشی است به طوری که در این استان نیروهای بومی و ارزشی تاثیرگذاری را نیز در تشکیلات کشوری و شورای مرکزی شاهد هستیم که این خود نشان‌دهنده موفقیت این استان در عرصه یاد شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول