اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

تمرکز بر تربیت حماسی رویکرد انجمن اسلامی دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به توجه مجموعه به تربیت حماسی افراد، برون‌رفت جامعه از مشکلات کنونی را مستلزم تمرکز بر این مهم دانست.

تمرکز بر تربیت حماسی رویکرد انجمن اسلامی دانش‌آموزی است

مجتبی قمری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری جشنواره ستارگان تابستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره از ابتدای تابستان آغاز شده و تا هفتم مهرماه نیز ادامه دارد.

وی گفت: رقابت سالم به همراه طی فرآیند رشد و تکامل اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان افزود: استان همدان در واحد آقایان 120 انجمن اسلامی و 11 قرارگاه فعال دارد که به صورت کیفی برنامه‌هایی را انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: در واحد خواهران نیز 17 قرارگاه با 154 انجمن اسلامی 80 مدرسه استان را زیر پوشش قرار داده است.

قمری در ادامه سخنانش تربیت حماسی اعضا را از دیگر رویکردهای اتحادیه دانست و اضافه کرد: ماهیت تربیت حماسی همان تربیت اسلامی و جهادی است که حقیقت‌طلبی و سلحشوری در آن موج می‌زند.

به گفته وی، تربیت یک حرکت انسانی از جنس تحول است که می‌تواند تحول‌ساز باشد و باید به آن توجه شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان محصول تربیت حماسی را مؤمنی مجاهد دانست که برای حفاظت از دین و اشاعه آن سرمایه‌گذاری و جانفشانی می‌کند.

وی گفت: حق‌گویی، خردمحوری، صبر و فتوت از کلیدواژه‌های تربیت حماسی هستند و عناصر این مهم نیز در تربیت فعال و عمیق، خودآگاهی، پویایی و توکل بر مبنای خلاقیت نمود می‌یابد.

قمری برون‌رفت جامعه از مشکلات کنونی را مستلزم توجه به تربیت حماسی افراد دانست و بر این مهم تأکید کرد.

وی در پایان سخنانش از انتخاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی بخش خواهران همدان به عنوان قرارگاه برتر کشوری در جشنواره ستارگان سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول