اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان:

هیچ‏ نهادی حاضر به همکاری با انجمن‏های اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان گفت: هیچ‏ نهادی حاضر به همکاری با اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان نیست.

هیچ‏ نهادی حاضر به همکاری با انجمن‏های اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان، سیدمحمدمهدی سیادتی امروز اظهار کرد: از استانداری گرفته تا فرمانداری و معاونت برنامه‏ریزی و نوسازی مدارس و دیگر ادارات، هیچ ‏کدام حاضر به همکاری با اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان نیستند.

وی تصریح کرد: این نهادها حتی یک ریال هم تاکنون برای اتحادیه خرج نکرده‏اند، در حالی که اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان به طور شاخص کار فرهنگی انجام می‏دهد.

سیادتی با بیان اینکه حال سئوال اینجاست، آیا اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان که یک مجموعه ولایی و فرهنگی است سهمی از بودجه‏های فرهنگی استان دارد یا خیر، افزود: متأسفانه مسئولان در حضور نماینده مقام معظم رهبری قول می‏دهند و بعد فراموش می‏کنند و بعضی از بزرگواران بارها در برنامه‏های مختلف اتحادیه دعوت شده‏اند اما یک بار هم در جلسات حضور پیدا نکردند.

وی تصریح کرد: باید از خیلی از عزیزانی که در بعضی موارد همراه اتحادیه بوده‏اند نیز تشکر کرد ولی در مجموع از سوی نهادهای دولتی، حتی یک سوزن منگنه هم به اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان کمک نشده است.

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان افزود: به عنوان مثال، سازمان نوسازی مدارس استان سمنان با دستور مستقیم معاونت این سازمان از تهران، مأمور به تجهیز ساختمان اتحادیه در حد وسع بوده که از آن هم دریغ کرده است.

سیادتی افزود: با دیگر ادارات هم نامه‏نگاری‏هایی برای کمک به اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان شده، اما حتی یک نامه هم پاسخ داده نشده است.

وی یادآور شد: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان یک تشکل غیر دولتی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری بوده که در حال حاضر توسط حجت‏الاسلام حاج‏علی‏اکبری اداره می‏شود.

مسئول اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان افزود: تمام فعالیت‏ها زیر نظر دفتر مرکزی و دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان که شورای مرکزی وی را انتخاب کرده است، صورت می‌گیرد.

سیادتی بیان داشت: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان تنها تشکلی است که مفتخر به حضور نماینده مستقیم مقام معظم رهبری در آن بوده و در استان سمنان نیز معاونت برادران و خواهران زیر نظر مسئول استان فعالیت دارند و در شهرستان‏ها، مسئولان شهرستان‏ها زیر نظر مسئول استان اداره می‏شوند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول