اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

پیشگامی و تأثیرگذاری مشخصه‌ اتحادیه انجمن اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یکی از تشکل‌های پیشرو و اثرگذار انقلاب است که همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

پیشگامی و تأثیرگذاری مشخصه‌ اتحادیه انجمن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی، ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان منتخب شهرستان همدان و مربیان قرارگاه‌های دانش‌آموزان استان از اثرات قابل توجه تشکل اتحادیه‌ انجمن‌ اسلامی سخن راند و اظهار داشت: احساس هویت هر مجموعه‌ای به نوع پیشینه و سابقه عملکردی و اعتقادی آن برمی‌گردد که اتحادیه انجمن اسلامی از این منظر دارای جایگاه بالا و والایی است.

وی ادامه داد: این مجموعه در مقاطع مختلف و در طول انقلاب سهم خود را به خوبی ایفا کرده و هزینه آن را نیز پرداخت کرده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان پیشرو بودن را یکی از مشخصه‌های اتحادیه انجمن اسلامی خواند و افزود: فعالیت در شاکله هدایت جامعه و مدیریت نسل جوان از دیگر خصوصیات این اتحادیه به شمار می‌رود.

وی گفت: این مجموعه با هم‌اندیشی در جامعه دینی برای تقویت مسائل فرهنگی، نباید هویت خود را پایین‌دستی ببیند بلکه باید زمینه‌ساز تحقق این مهم باشد.

فامیل‌کریمی از اثرگذاری قابل توجه این مجموعه سخن راند و اظهار داشت: شاید خیلی از مجموعه‌ها در طول این سه دهه با انقلاب همراهی کرده باشند و این موضوع دارای فراز و نشیب‌های بسیاری بوده ولی تشکل انجمن‌های اسلامی همواره در این مسیر گام‌های مطلوب و مناسبی داشته است.

وی پایداری این مجموعه و خستگی‌ناپذیری اعضای آن را از دیگر مشخصه‌های قابل توجه آن خواند و افزود: همین امر ما را در تحقق اهداف پیش رو کمک می‌کند که همیشه باید مد نظر ویژه باشد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از اثرات قابل توجه خیمه‌های معرفت خبر داد و اظهار داشت: اگر این خیمه‌ها به صورت خوشه‌ای برگزار شود می‌تواند در اثربخشی به جامعه نقش قابل توجهی داشته باشد.

وی خواستار مشخص کردن چند موضوع شاخص توسط این اتحادیه برای تمرکز و برنامه‌ریزی به منظور پیگیری آنها به صورت خاص شد و ادامه داد: این مهم باید در کنار انجام سایر فعالیت‌های تبیین‌شده اجرایی شود.

فامیل‌کریمی گفت: ما از هر نظر حامی برنامه‌های این اتحادیه هستیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول