اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

دانش‌آمورمحوری مبنای کار اتحادیه انجمن اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان گفت: دانش‌آمورمحوری مبنای کار اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی است تا از این طریق آنها را برای کسب مسئولیت‌های مهم آماده سازیم.

دانش‌آمورمحوری مبنای کار اتحادیه انجمن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی قمری پیش از ظهر امروز در جلسه انتخابات شورای دانش‌آموزی خواهران استان همدان اظهار داشت: کار ما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کشور بر مبنای دانش‌آموزمحوری است.

وی در خصوص کار تشکیلاتی عنوان کرد: الگوی کار تشکیلاتی برای اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی شهید بهشتی است و ما باید از ایشان درس بگیریم و در راستای پیشبرد اهدافمان از کارهای این شهید استفاده کنیم.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب انسان‌سازی بوده و ما باید به عنوان افرادی که ادامه‌دهنده این راه هستیم انقلابمان را ترویج و به یک انقلاب جهانی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی از اصلی‌ترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای است که در رسیدن به موفقیت‌ها نقش کلیدی و مهم را دارد و در زمان جنگ تحمیلی این نیروی انسانی مخلص بود که به صورت منسجم و گوش به فرمان رهبر با دست خالی در برابر دشمن ایستادند.

قمری افزود: این انقلاب به افراد شایسته، لایق و بااستعداد نیاز دارد و همه این‌ها با وجود شناسایی افراد مستعد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما در اتحادیه این است که دانش‌آموزان لایق، کوشا و بااستعداد را شناسایی و به آن‌ها کارهایی را واگذار کنیم تا میزان مسئولیت‌پذیری آنان را بسنجیم.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان یادآور شد: ما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی این آمادگی را داریم تا افراد و دانش‌آموزان مستعد را به جامعه معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: راه شناسایی این افراد شایسته در تشکل‌ها است چرا که با هم بودن رمز موفقیت هر کاری در جامعه است و کار ما در اتحادیه بر اساس دانش‌آموزمحوری شکل می‌گیرد.

قمری تأکید کرد: اگر تشکل نباشد حوادث بر ما مسلط می‌شوند و توان کار کردن و پویایی را از ما می‌گیرند اگر بخواهیم تاریخ‌ساز باشیم باید منسجم و با اتحاد به ایجاد تشکل‌ها اقدام کنیم.

وی در پایان سخنانش گفت: اعضای تشکل باید با آگاهی‌های ضروری کار کنند چرا که تشکیلات ستون اصلی مجموعه است و ما باید وجود تشکیلات و کار آن را در جامعه به صورت کامل و جامع جا بیندازیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول