اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران سازمان امور مالیاتی:

نقش انجمن‌های اسلامی احیا شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثارگران سازمان امور مالیاتی گفت: انجمن‌های اسلامی از ریشه‌دارترین نهادهای انقلابی هستند که باید نقش آنها در جامعه دوباره احیا شود.

نقش انجمن‌های اسلامی احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی عبدالملکی ظهر امروز در بیست و نهمین همایش سراسری انجمن‌های اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های امور مالیاتی کشور اظهار کرد: انجمن‌های اسلامی از ریشه‌دارترین نهادهای انقلابی هستند که در بسیاری از عرصه‌هایی که کسی برای دفاع از انقلاب قدم برنمی‌داشت، سینه خود را در برابر حوادث سپر کردند.

وی ادامه داد: این انجمن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف مدافع ارزش‌ها بوده‌اند.

مسئول امور ایثارگران سازمان امور مالیاتی با اشاره به حضور پیشکسوتان انقلاب در این انجمن‌ها اضافه کرد: در واقع نسلی که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید، تربیت ‌شده همین انجمن‌ها بود.

وی خاطر نشان کرد: سنگینی دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی همواره به دوش انجمن‌های اسلامی بوده است.

عبدالملکی گفت: انجمن‌های اسلامی را امروز باید بیش از همیشه جدی گرفت و برای پویایی و شکوفایی آنها تلاش کرد.

وی با اشاره به ضعیف شدن حرکت‌های انجمن‌های اسلامی ابراز کرد: در حال حاضر بسیاری از همکاران در سازمان امور مالیاتی از اعضا این انجمن هستند که باید تلاش کنند با وحدت و همراهی با یکدیگر نقش پررنگ انجمن‌های اسلامی را احیا کنند.

مسئول امور ایثارگران سازمان امور مالیاتی با اشاره به فعالیت‌های امور ایثارگران این سازمان گفت: تلاش کرده‌ایم تا در زمینه استخدام نیروهای جدید استفاده بیشتری از ایثارگران داشته باشیم تا از این طریق در راه قدردانی از خون شهدا قدمی برداشته باشیم.

وی با اشاره به استخدام 500 کارمند شاهد و ایثارگر در سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: حضور این افراد خون تازه‌ای به رگ‌های سازمان خواهد بخشید.

عبدالملکی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی 40 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است یادآور شد: تمام تلاش ما این است که خانواده این شهیدان در رفاه بوده و از تمام مزیت‌های کارمندان استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول