اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی شهرستان البرز خبر داد

آغاز طرح استعدادیابی ووشو در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو شهرستان البرز از آغاز طرح استعدادیابی ووشو در آغاز مهرماه در مدارس این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح استعدادیابی ووشو در البرز

روح‌اله گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: به دلیل بالا بودن استعدادها در رده سنی نوجوانان و نونهالان در این شهرستان، قصد داریم نفرات بیشتری را جذب باشگاه‌های ووشوی شهرستان البرز کنیم تا با مشکل افزایش سن ورزشکاران و دوری از قهرمانی آنها روبه‌رو نشویم.

رئیس هیئت ووشوی شهرستان البرز میانگین سن ووشوکاران این شهرستان را 35 سال اعلام کرد و افزود: رشته ورزشی ووشو همچون دیگر رشته‌های رزمی باید از سنین پایه آغاز شود تا سیستم این ورزش در بدن ورزشکار به اصطلاح بنشیند.

گل‌محمدی استعدادیابی مناسب، جذب ورزشکار، مربیان و داوران برتر استانی و کشوری در تیم‌های شهرستان البرز را موجب پیشرفت ووشو این شهرستان دانست و با اشاره به توانمندی‌های مربیان و داوران ممتاز ووشو شهرستان البرز اعلام کرد: از میان 50 مربی حاضر در دوره‌های استعدادیابی، سه مربی موفق شدند مدرک استعدادیابی را کسب کنند.

رئیس هیئت ووشو شهرستان البرز تصریح کرد: در این دوره استعدادیابی که در سطح کشور برگزار شد، تنها هفت مربی از 50 مربی موفق به اخذ مدرک شدند که سه نفر از آنها از شهرستان البرز بوده است.

گل‌محمدی در خصوص نحوه استعدادیابی نوجوانان عنوان کرد: هیئت ووشوی شهرستان البرز به مدت دو ماه به صورت رایگان از دانش‌آموزان و بسیجیان این شهرستان با فاکتورهای مدنظر گزینش می‌گیرد.

وی ادامه داد: در طرح پیشین استعدادیابی، پس از آزمون و ارزیابی، 200 نفر راهی کلاس‌های عملی شدند که فعلا 150 نفر از آنان در حال فعالیت در باشگاه‌های ووشو شهرستان البرز هستند.

رئیس هیئت ووشوی شهرستان البرز در خاتمه گفت: استعدادهای بسیار خوبی در رشته ووشو در شهرستان البرز فعالیت می‌کنند که باید بر روی این ورزشکاران سرمایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول