اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی البرز خبر داد

تیم الوند نایب قهرمان مسابقات کشوری ووشو

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی شهرستان البرز از کسب رتبه دوم تیم ووشوی الوند در مسابقات کشوری گیلان خبر داد.

تیم الوند نایب قهرمان مسابقات کشوری ووشو

روح‌الله گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: تیم ووشوی الوند موفق شد در ‌مسابقات کشوری گیلان 14 مدال رنگارنگ کسب کند.

وی افزود: تیم ووشوی الوند به همراه تیم سپاه ناحیه امام سجاد (ع) که 22 شهریورماه در قالب تیم استان قزوین راهی این مسابقات شده بودند، موفق به کسب 15 مدال طلا، 13 مدال نقره و شش مدال برنز و رتبه دوم تیمی در کشور شدند.

رئیس هیئت ووشوی شهرستان البرز از حضور سه داور درجه یک از این شهرستان در مسابقات کشوری خبر داد و عنوان کرد: حضور تیم‌های مطرح کشور از جمله تیم گیلان، فارس و تهران سطح کیفی مسابقات را بالا برده بود.

گل‌محمدی ادامه داد: به دلیل خشن بودن این ورزش، سال‌های گذشته در رده سنی نوجوانان مسابقاتی نداشتیم اما امسال با برنامه‌ریزی فدراسیون ووشوی کشور، رده‌های سنی 13 تا 15 سال در وزن‌های بین 28- تا 65 کیلوگرم نیز قادر به شرکت در مسابقات شدند.

وی با بیان اینکه نوجوانان تیم الوند در این مسابقات خوش درخشیدند، عنوان کرد: نوجوانان شهرستان البرز با کسب پنج مدال طلای کشوری نشان دادند که استعدادها و توانایی‌های بسیار خوبی در رشته ووشو دارند.

رئیس هیئت ووشو شهرستان البرز با اشاره به میزبانی نامناسب گیلان در این مسابقات کشوری اذعان کرد: محل استراحت ورزشکاران به هیچ عنوان مناسب نبود درحالی که هزینه شرکت در مسابقه از سوی میزبان گرفته شده بود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در دو سالی که شهر الوند میزبان مسابقات کشوری ووشو بوده با در اختیار قرار دادن اتوبوس رایگان و نیز سه هتل برای شرکت‌کنندگان و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز مسابقات، موفق به کسب رضایت شرکت‌کنندگان از دیگر استان‌ها شده و هیئت ووشوی شهرستان البرز تمایل دارد در سال آینده میزبان مسابقات کشوری ووشو باشد.

وی از آغاز مسابقات لیگ جوانان ووشوی قزوین و نیز برگزاری مسابقات کشوری کرج در آبان ماه خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از جوانان ووشوکار شهرستان البرز با توجه به آمادگی‌ بالا در لیگ برتر استان حضور دارند.

تنها مدرس دوره‌های مربی‌گری ووشوی استان قزوین اعلام کرد: در مسابقات کشوری در گیلان ووشوکاران البرزی توانستند شش مدال طلا، شش مدال نقره و دو مدال برنز کسب کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول