اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم مهرماه جاری

تیم ووشو بانوان قزوین به مصاف تیم خوزستان می‌رود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو استان قزوین گفت: در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان کشور، هفتم مهرماه جاری تیم ووشو قزوین به مصاف تیم ووشو خوزستان می‌رود.

تیم ووشو بانوان قزوین به مصاف تیم خوزستان می‌رود

حدیقه ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم ووشو بانوان قزوین در نخستین رقابت خود در لیگ برتر ووشو بانوان کشور در هفتم مهرماه جاری به مصاف تیم ووشو خوزستان می‌رود.

این مسئول اضافه کرد: در رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان کشور 12 تیم از استان‌های کشور حضور دارند که در قالب سه گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند.

نایب رئیس هیئت ووشو استان قزوین اعلام کرد: در این رقابت‌ها تیم ووشو بانوان قزوین با تیم‌های خوزستان، تهران و فولاد اصفهان هم‌گروه است که در نخستین بازی خود در مقابل تیم خوزستان قرار می‌گیرد.

ملکی در خصوص وضعیت تیم ووشو بانوان استان قزوین بیان کرد: این تیم اردوهای خود را از اول شهریورماه آغاز کرده و این اردوها برای آمادگی هرچه بیشتر بانوان ووشوکار قزوینی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تیم ووشو بانوان استان قزوین به طور قطع از گروه خود بالا می‌آید، عنوان کرد: تیم ووشو بانوان قزوین یک سر و گردن از سایر تیم‌های هم‌گروه خود بالاتر است و به طور قطع از گروه خود بالا می‌آید.

نایب رئیس هیئت ووشو استان قزوین ادامه داد: البته پیش‌بینی در رشته‌های رزمی سخت است ولی این نوید را می‌دهم که تیم ووشو بانوان قزوین با آمادگی بالا در این رقابت‌ها ظاهر می‌شود.

ملکی با اشاره به اینکه بانوان ووشوکار قزوینی قرارداد ندارند، افزود: اعضای تیم ووشو بانوان قزوین بدون قرارداد در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی در خاتمه ابراز کرد: امیدوارم تمام بانوانی که در استان قزوین به فعالیت ورزشی مشغول هستند، موفق باشند و مسئولان نیز باید نگاهی ویژه به ورزش بانوان این استان کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول