اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

اعزام تیم ووشوی سیستان‌وبلوچستان به لیگ دسته اول کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی سیستان‌وبلوچستان گفت: تیم ووشوی سیستان‌وبلوچستان برای حضور در لیگ دسته اول کشور، به تهران اعزام می‌شود.

اعزام تیم ووشوی سیستان‌وبلوچستان به لیگ دسته اول کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان، عباس شیبک اظهار داشت: دیدارهای هفته اول و دوم این مسابقات 30 و 31 شهریور در تهران برگزار می‌شود که تیم سیستان‌وبلوچستان در این چارچوب با تیم‌های قم و خوزستان دیدار می‌کند.

وی افزود: تیم ووشوی استان امسال برای نخستین‌بار در لیگ ووشوی کشور شرکت کرده است و در 10 وزن به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت ووشوی سیستان‌وبلوچستان گفت: 100 درصد بازیکنان این تیم بومی هستند و امیدواریم در سال اول تجربه لازم را برای موفقیت در سال‌های آتی کسب کنیم.

* مدال برنز کونگ‌فو کار ایرانشهری در مسابقات قهرمانی کشور

سیستان‌وبلوچستان با یک مدال برنز به کار خود در مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور در رشت پایان داد.

410 کونگ‌فو کار از 24 استان کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند که در پایان برای سیستان‌وبلوچستان، مصیب بمپوری ورزشکار ایرانشهری مدال برنز وزن 56 کیلوگرم نوجوانان را کسب کرد. تیم کونگ‌فوی استان با 12 ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شده بودند.

* حذف تنها نماینده استان از مسابقات فوتسال باشگاهی کشور

تیم سجاد زابل تنها نماینده استان سیستان‌وبلوچستان در مسابقات فوتسال باشگاهی کشور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد زابل در آخرین دیدار خود در مسابقات لیگ دسته دو کشور در بندرعباس مقابل بنیاد مسکن هرمزگان قرار گرفت که با قبول شکست سنگین چهار بر صفر پس از هفت سال حضور در این مسابقات به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

سجاد در بازی‌های امسال با کسب 24 امتیاز از 22 بازی در رده یازدهم گروه جنوب مسابقات قرار گرفت و به همراه پولادگستر لرستان تیم دوازدهم جدول با لیگ دسته دو وداع کرد. رقابت‌های لیگ دسته دو کشور با حضور 24 تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد.

نماینده سیستان و بلوچستان که از سال 1385 در لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت هر سال با وجود مشکلات مالی فراوان توانسته بود سهمیه خود را در مسابقات حفظ کند و رقابت نزدیکی با حریفان برگزار کند.

سال گذشته نیز که این باشگاه به علت مشکلات مالی قصد فروش امتیاز خود را داشت که با مخالفت هیئت فوتبال استان و وعده آنها مبنی بر حمایت مالی روبه‌رو شد، این در حالی است که امسال حمایت‌های هیئت فوتبال کافی نبود و نتوانست به بقای سجاد در مسابقات کمک کند.

سیستان و بلوچستان سال 1388 نیز در حالی که امتیاز لیگ دسته دو فوتبال کشور را در اختیار داشت با دلایل مشابه این امتیاز را از دست داد.

* کسب چهار مدال بوکسورهای استان در مسابقات قهرمانی کشور

در پیکارهای بوکس نوجوانان کشور در زنجان، تیم سیستان و بلوچستان موفق به کسب یک مدال طلا و سه برنز شد.

در این مسابقات که با حضور استان‌های سراسر کشور برگزار شد برای سیستان و بلوچستان، نعیم بهادران در دسته 52 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و جاسم یاراحمدزهی در 46، سیاوش کهرازه در 50 و یاسین ریگی در دسته 57 کیلوگرم نشان برنز کسب کردند. تیم سیستان و بلوچستان در بخش تیمی نیز چهارم شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول