اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی استان اصفهان:

حمایت‌های لازم از هیئت ووشوی استان اصفهان نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان اصفهان گفت: تاکنون حمایت‌های مناسبی از ووشوی استان اصفهان نشده و امیدواریم حمایت‌های لازم در آینده صورت بگیرد.

حمایت‌های لازم از هیئت ووشوی استان اصفهان نمی‌شود

مرتضی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در زمان مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت‌های خوبی از هیئت ووشو صورت نمی‌پذیرفت و در زمان فعلی نیز مدیرکل جدید قول‌هایی را داده‌اند که هنوز عملی نشده و امیدواریم از هیئت ووشوی استان حمایت بیشتری به عمل بیاید.

وی در ادامه به رقابت‌های جهانی جوانان ووشو اشاره کرد و افزود: این مسابقات در حال حاضر در کشور ماکائو در حال برگزاری است که دو نفر از استان اصفهان نیز قصد داشتند در قالب تیم ملی در مسابقات شرکت کنند که به دلیل آسیب‌دیدگی امکان حضور در مسابقات را از دست دادند.

رئیس هیئت ووشوی استان اصفهان همچنین به برنامه‌های فرهنگی هیئت ووشو اشاره و تاکید کرد: به مناسبت دهه کرامت مسابقات کتابخوانی مربوط به بانو مجتهده امین را برگزار و ووشوکاران را به تورهای زیارتی قم و جمکران اعزام می‌کنیم.

وی افزود: در پایان همین ماه نیز رقابت‌های انتخابی ووشوی آقایان قهرمانی استان را در تمام رده‌های سنی و رقابت‌های بانوان را نیز تا اوایل ماه آینده برگزار می‌کنیم.

کیانی تاکید کرد: همچنین دوره داوری ساندا را به میزبانی سبک سانگ من چوان استان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول