اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین روز ووشو قهرمانی جهان

ووشوکار قمی برای کسب مدال جهان مقتدرانه شروع کرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: تنها نماینده قم در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان گام نخست را برای کسب مدال جهانی مقتدرانه برداشت.

ووشوکار قمی برای کسب مدال جهان مقتدرانه شروع کرد

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی جوانان جهان از پنجشنبه شب به میزبانی کشور ماکائو و با حضور برترین‌های ووشو جهان آغاز شده است که در آن تیمی کامل متشکل از دختران و پسران ووشوکار کشورمان حضور دارند.

وی ادامه داد: در بین نفرات اعزامی از سوی فدراسیون ووشو کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان در ماکائو، یک ووشوکار نیز به نمایندگی از هیئت ووشو استان قم حضور دارد که این ورزشکار ارزنده امیر نجفی‌پور جوان آینده‌دار ووشو قم است.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: مسابقات ووشو قهرمانی جهان از سطح بسیار بالایی برخوردار است زیرا تمام کشورها همچون ایران بهترین نفرات خود را به این پیکارها اعزام کرده‌اند و کسب مدال کار بسیار سختی به نظر می‌رسد.

وی یاد آور شد: با این حال آنچه که در روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان در ماکائو، جامعه ووشو کشورمان و از جمله مردم و ووشوکاران قمی را بسیار امیدوار کرد، نمایش بسیار خوب امیر نجفی‌پور در گام نخست مقابل حریف خود بود.

ادیب‌نژاد بیان کرد: نجفی‌پور با تلاش و پشتکاری که از خود نشان داد در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ظهور کرد و توانست به خوبی توانمندی خود را به کادر فنی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان نشان داده و در تمام مراحل آماده‌سازی تیم ملی نیز حضور یابد.

وی ابراز داشت: امیدواری به کسب مدال توسط این جوان آینده‌دار ووشو استان قم بسیار زیاد است زیرا نجفی‌پور در گام نخست برابر حریفی از کشور ترکمنستان نمایش بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای داشت و حریف را شکست داد.

دبیر هیئت ووشو استان قم عنوان کرد: در روز نخست این مسابقات امیر نجفی‌پور که نماینده تیم اعزامی کشورمان در وزن منهای 52 کیلوگرم بخش ساندا محسوب می‌شود برابر حریف خود از کشور ترکمنستان در دو راند متوالی به برتری رسید و بدین ترتیب تلاش خود را برای کسب مدال با پیروزی آغاز کرد و ان‌شاءالله اگر همین روند را ادامه بدهد، قطعاً کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول