اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی ووشو:

رشته ووشو وارد بازی‌های المپیک می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی ووشو گفت: ورزش ووشو به احتمال فراوان وارد بازی‌های المپیک می‌شود.

رشته ووشو وارد بازی‌های المپیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفار امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به زمزمه‌های ورود ورزش ووشو به بازی‌های المپیک اشاره کرد و اظهار داشت: همه کشورها سرمایه‌گذاری کلانی در ووشو انجام داده‌اند.

وی به بالا بودن سطح کیفی و کمی مسابقات ووشوی جوانان جهان در ماکائو اشاره کرد و افزود: این مسابقات مشکلات داوری داشت.

مربی تیم ملی ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران به ویژه بخش تالو تصریح کرد: اگر داوران با دقت بیشتری عمل می‌کردند، تیم ایران مدال‌های بیشتری کسب می‌کرد.

وی تعداد ووشوکاران تیم ملی حاضر در مسابقات جهانی ماکائو را در بخش تالو 10 ورزشکار اعلام کرد و گفت: تیم ملی ایران با شش تالو کار آقا و چهار تالوکار خانم در این مسابقات حاضر شده بود.

امانی از کسب دو مدال توسط ووشوکاران ایرانی در بخش تالو خبر داد و گفت: در مسابقات جهانی ماکائو، سهیل محمودی مدال نقره و مهدی مختار پور مدال برنز کسب کردند.

وی تعداد ورزشکاران تالوکار زنجانی حاضر در تیم ملی ووشو را دو نفر اعلام کرد و افزود: محمد حسینی در رده سنی نونهالان در نخستین حضور خود در تیم ملی که از پدیده‌های این رشته ورزشی محسوب می‌شود عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های جهانی ماکائو از خود بر جا گذاشت.

مربی تیم ملی ووشو امیر حسین سلطانی را دیگر ورزشکار زنجانی عضو تیم ملی ووشو در بخش تالو اعلام کرد که در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مقام پنجم شده است.

شایان ذکر است، ووشوکاران تیم ملی ایران موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ در مسابقات جهانی ماکائو شدند که چهار مدال آن طلا بود و بانوان هم نقش مهمی در کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی ایران در این مسابقات داشتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول