اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر‌

اعضای تیم والیبال ورامین معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور علاقه‌مندان به ورزش و مسئولان شهرستان ورامین، از تیم والیبال لیگ برتری متین ورامین رونمایی شد.

اعضای تیم والیبال ورامین معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش با حضور علاقه‌مندان به ورزش و مسئولان شهرستان، از تیم والیبال لیگ برتری متین ورامین رونمایی شد.

در این مراسم کادر فنی و بازیکنان این تیم که قرار است ماه آینده سال جاری در لیگ برتر کشور با حریفان خود به رقابت بپردازند به حاضران در سالن ورزشی یک‌هزار و 200 نفره شهید امیر گل‌عباسی معرفی شدند.

قبل از شروع مراسم، امیرحسین قنبر ضمن اعلام رضایت از حضور تیمی با نام ورامین در لیگ برتر کشور گفت: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا تیمی خوب و درخور شان نام ورامین راهی لیگ برتر کنیم که این امر به همت کادر فنی صورت پذیرفته است.

مدیرعامل تیم متین وارنا افزود: با توجه به علاقه‌مندی مردم خوب ورامین به ورزش در نظر داریم با ایجاد شرایط لازم زمینه را جهت بسط و گسترش ورزش در منطقه مهیا کنیم. 

در ادامه محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین با ابراز خرسندی از حضور تیمی با نام ورامین در لیگ برتر کشور گفت: با برآورده شدن انتظارات سرانجام ورامین تیمی راهی لیگ برتر کشور کرد تا همگان از توانمندی ورزش ورامین آگاه شوند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت موجود، این تیم می‌تواند صاحب جایگاه خوبی در کشور شود؛ چراکه حضور مربی کاربلد، بومی و باتجربه‌ای همچون مصطفی کارخانه به همراه دارا بودن بازیکنان ملی پوش و غیرتمند، این امید را زنده کرده که تیم متین ورامین بتواند رده‌های بالای جدول و یا حتی قهرمانی را به مردم خوب این منطقه در پایان لیگ برتر هدیه کند.

امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ادامه این مراسم، لازمه شناساندن فرهنگ و تمدن این منطقه و همچنین شناخت از منادیان قیام 15 خرداد را منوط به حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌های مختلف کشور دانست و اظهار داشت: این تیم می‌تواند با حضور در رقابت‌های سطح اول کشور نام شهر 15 خرداد را جاودانه سازد و امیدواریم با روند پیش رو نام ورامین در آینده‌ای نزدیک در جهان طنین‌انداز شود.

حجت‌الاسلام محسن محمودی خاطرنشان کرد: باید با ایجاد زمینه‌های لازم شرایط برای تیم داری و قهرمان پروری در منطقه مهیا شود و مردم ورامین به آنچه که در خور شانشان می‌باشد هرچه زودتر دست یابند.

در ادامه نفراتی همچون، محسن عندلیب، میکائیل تاجر، امیرعلی محمدفتحعلی، قاسم کارخانه، شاهین مفیدی، عارف باقرزاده، مصطفی شریفات، ابراهیم یولمه، مجتبی میرزاجان‌پور، فرهاد نظری افشار، علی‌اصغر رزم‌فر، علی حسین، فرهاد سال‌افزون، محمد میرزایی، غلام حقیب‌پور، جوردی باربرا و نیکلای نیکولوف به عنوان بازیکن و مصطفی زاهدی سرپرست، مصطفی کارخانه سرمربی، داود آهنگری نمین مربی، علیرضا طلوع کیان کمک مربی، میثم جعفری ماساژور و همچنین امیرحسین قنبر به‌عنوان مدیرعامل و علیرضا فداکار قائم مقام به حاضران معرفی شده و پیراهن این تیم توسط فرماندار و امام جمعه موقت ورامین به عندلیب کاپیتان تیم اهدا شد.

کادر فنی و بازیکنان این تیم سپس با حضور در بیت امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌‌الله سید محمودی در این دیدار ضمن سفارشات لازم به بازیکنان و کادر فنی بیان کرد: باید با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) تمام تلاشتان را برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیرید و در کنار آن شرایط را برای نام‌آوری مهیا کنید.

امام جمعه ورامین اذعان داشت: ورزش به عنوان یکی از ارکان اصلی در این کشور می‌باشد چراکه جوانان را در بر می‌گیرد، بنابراین شما باید به عنوان الگوی جوانان این مرز و بوم جوانمردی و پهلوانی را سرلوحه کارتان قرار دهید.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول