اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوشنبه ‌شب اتفاق افتاد

حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی در تمرینات والیبال کاله

خبرگزاری فارس: باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان که برای افتتاح دومین خانه تخصصی شمشیربازی مازندران به آمل آمده بود دوشنبه‌ شب از تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران دیدن کرد.

حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی در تمرینات والیبال کاله

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان که به همراه دیگر مسئولان این فدراسیون برای افتتاح دومین خانه تخصصی شمشیربازی مازندران به آمل آمده بود دوشنبه‌شب از نزدیک از تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران دیدن کرد.

در این دیار باقرزاده با ملی‌پوشان والیبالیست‌های کاله مازندران مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی و حمیدرضا طاهرخانی مدال‌آور جهانی شمشیربازی کشورمان او را همراهی می‌کردند.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور حدود 200 نفر از والیبال‌دوستان آملی بود که در سالن پیامبر اعظم(ص) بوده و در مقابل سرویس‌ها، دفاع، اسپک و دریافت والیبالیست‌ها تشویق بی‌امانی داشتند.

در تمرین امروز کاله مازندران که با سرمربیگری بهروز عطایی و همراهی محمد شریعتی دنبال شد همه بازیکنان ملی‌پوش حضور داشتند جز میلاد عبادی‌پور که در ترکیب تیم ملی جوانان والیبال کشورمان به سر می‌برد.

حمزه زرینی، محمد موسوی عراقی، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قراء، حمید جعفری، صابر نریمان‌نژاد، مهدی رنجبر و ابوالفضل قلی‌پور در تمرینات امروز این تیم حضور داشتند.

باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز در پایان تمرینات گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با کادر مربی‌گری، فنی و بازیکنان والیبالیست این تیم داشت و ابراز امیدواری کرد تا کاله مازندران به عنوان یکی از تیم‌های افتخارآفرین زادگاهش آمل بتواند بیش از گذشته به روند افتخارآفرینی خود ادامه دهد و هر روز شاهد شنیدن خبرهای مسرت‌بخشی از این تیم باشیم.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول