اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش پیشکسوتان والیبال اصفهان برای دیدار با استاندار

آخرین تلاش‌ها برای از دست نرفتن سهمیه در لیگ والیبال در حال انجام است

خبرگزاری فارس: با قطعی شدن عدم حضور تیم والیبال گیتی‌پسند در لیگ برتر، جمعی از پیشکسوتان و والیبالیست‌های اصفهانی در تلاش هستند تا دیداری با استاندار اصفهان داشته باشند تا سهمیه این استان در لیگ والیبال از دست نرود.

آخرین تلاش‌ها برای از دست نرفتن سهمیه در لیگ والیبال در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تردید باشگاه گیتی‌پسند برای ادامه فعالیت در رشته والیبال موجب شد تا وضعیت نماینده داشتن یا نداشتن والیبال اصفهان در فصل آینده مسابقات مشخص نباشد.

پس از لغو چندباره جلسات هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند برای تعیین تکلیف تیم والیبال، هفته گذشته بالاخره این جلسه برگزار شد و مدیران این باشگاه رأی به انحلال این تیم دادند.

موافقت تلویحی باشگاه برای ادامه تیم‌داری در رشته والیبال که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، این امیدواری را در بین بازیکنان اصفهانی به وجود آورده بود که فصل آینده می‌توانند با تیمی از شهر خودشان در لیگ حضور پیدا کنند.

از این رو این دسته از بازیکنان برای پیوستن به سایر تیم‌ها عجله‌ای نداشتند اما پس از اینکه گیتی‌پسند آب پاکی را روی دستشان ریخت، این بازیکنان باید طی امروز و فردا تکلیف خود را مشخص کنند، در غیر این صورت فصل بعد بدون تیم باقی می‌مانند.

در فاصله کوتاه باقی مانده، جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان اصفهانی در تلاش هستند تا زمینه دیدار با استاندار را فراهم کرده تا با مساعدت مرد نخست استان، یکی از باشگاه‌ها یا اسپانسرهای مالی را مجاب به حمایت از تیم والیبال کند.

قرار است امروز جمعی از پیشکسوتان والیبال با احمدرضا مهنام مشاور ورزشی استاندار دیداری داشته باشند، همچنین تلاش‌هایی برای دیدار با استاندار نیز آغاز شده است تا والیبال اصفهان آخرین تلاش‌هایش برای تیم داشتن در لیگ را انجام بدهد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول