اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست اصفهانی:

بدترین سال والیبال اصفهان در حال رقم خوردن است

خبرگزاری فارس: والیبالیست اصفهانی گفت: با نماینده نداشتن در لیگ برتر و لیگ دسته یک و انصراف از میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، والیبال اصفهان بدترین دوران خود را طی می‌کند.

بدترین سال والیبال اصفهان در حال رقم خوردن است

امیرهوشنگ شاه‌زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا پیش از این فکر می‌کردیم سه سال قبل که تنها یک تیم در لیگ دسته یک داشتیم، بدترین سال والیبال اصفهان بوده است اما امسال همان تیم دسته یکی را هم نداریم تا بدترین وضعیت والیبال اصفهان طی سال‌های گذشته را تجربه کنیم.

وی با اشاره به انحلال تیم والیبال گیتی‌پسند بیان کرد: تا جایی که من در جریان هستم، همه اعضای هیئت مدیره این باشگاه به جز یک نفر آن‌ها با تیم‌داری در رشته والیبال موافق بودند اما مشکلات سال گذشته موجب شد تا نظر همان یک نفر بر سایرین چیره شود.

والیبالیست اصفهانی ادامه داد: در این مدت بارها با مدیر عامل باشگاه گیتی‌پسند و سرپرست هیئت والیبال استان اصفهان دیدار داشتم تا نظر آن‌ها را برای ادامه تیم‌داری در این رشته جذب کنم.

وی افزود: من سال گذشته نیز با مدیر عامل این باشگاه صحبت داشتم و از آن‌ها درخواست کردم تیم بومی به لیگ بفرستند، البته نه از این جهت که برای خودم تقلا کنم، بلکه به هر حال من به عنوان یک بازیکن تیمی پیدا می‌کنم.

شاه‌زمانی با اشاره به اینکه سهمیه اصفهان در لیگ برتر محفوظ است، تصریح کرد: رئیس سازمان لیگ اعلام کرده که هر تیمی از اصفهان برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کند، می‌تواند به طور مستقیم در لیگ حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، اضافه کرد: برای اینکه فرصت حضور در لیگ را از دست ندهیم، تا فردا باید تکلیف خودمان را مشخص کنیم و به هر حال به تیمی می‌پیوندیم اما جای تأسف است که شهری مانند اصفهان در لیگ برتر والیبال نماینده ندارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول