اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسور صربستانی کاله مازندران:

والیبال ایران را می‌شناسم

خبرگزاری فارس: پاسور تیم ملی صربستان که به تازگی با تیم والیبال کاله مازندران قرارداد منعقد کرد، گفت: نسبت به تیم ملی والیبال ایران و رشد این رشته ورزشی طی چهار سال گذشته در این کشور شناخت خوبی دارم.

والیبال ایران را می‌شناسم

ولادو پتکوویچ صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت:‌ متولد 1983 میلادی هستم، 29 سال سن داشته و در شهر "کرالیوو" صربستان به دنیا آمدم.

وی درباره چگونگی روی آوردن به والیبال افزود: والیبال را از سن 15 سالگی آغاز کرده و 14 سال نیز به طور حرفه‌ای این رشته ورزشی را دنبال می‌کنم، چندین سال در تیم ملی صربستان حضور دارم و دو تا المپیک را تجربه کرده که آخرینش المپیک 2012 لندن بود.

پتکوویچ با اعلام اینکه آرزو دارم در المپیک‌های آینده نیز با پیراهن تیم ملی صربستان به میدان بروم، یادآور شد: در پست پاسور توپ می‌زنم و امسال نیز در ترکیب اصلی صربستان حضور داشتم.

وی درباره انتخاب کاله برای فصل جدید زندگی حرفه‌ای خود تصریح کرد: نسبت به تیم والیبال کاله آشنایی دارم، سال گذشته نیز از این تیم پیشنهاد برای همکاری داشتم و می‌خواستم به این تیم بیایم ولی به خاطر پاره‌ای از مشکلات خانوادگی به ایتالیا رفتم.

پتکوویچ با بیان اینکه کاله تنها تیم ایرانی بود که به من پیشنهاد همکاری داد، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که به ایران آمدم و می‌توانم مسابقات لیگ برتر را در این کشور تجربه کنم.

پاسور تیم ملی صربستان که به تازگی با تیم والیبال کاله مازندران قرارداد منعقد کرد، گفت: نسبت به تیم ملی والیبال ایران هم شناخت خوبی دارم، حدود چهار سال است که این تیم بسیار خوب کار می‌کند و خیلی متاسف شدم که امسال ایران از راهیابی به المپیک لندن بازماند در صورتی که خیلی از استرالیا که به جایش وارد این رقابت‌ها شد، بهتر بوده و می‌توانست حریف قدرتمندی برای دیگر کشورها باشد.

پتکوویچ با اشاره به اینکه با تیم ملی صربستان چند بار با ایران دیدار داشتیم، یادآور شد: بازیکنان این تیم را هم می‌شناسم که با هدایت ولاسکو چندی قبل به لیگ جهانی صعود کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول