اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

راهیابی تیم والیبال جوانان گلستان به دیدار نهایی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم والیبال جوانان گلستان به دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی کشور راه یافت.

راهیابی تیم والیبال جوانان گلستان به دیدار نهایی قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا نورانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور از روز جمعه 31 شهریور ماه 1391 در شهر بابلسر استان مازندران شروع و دیدار فینال آن نیز عصر امروز به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تیم والیبال استان گلستان پس از برگزاری اردوی چهار ماهه توانست با حضوری مقتدرانه در بین 10 تیم برتر کشور بازی‌های زیبا و دلنشین را به انجام برساند که حاصل آن پنج برد پیایی بر تیم‌های البرز، فارس، توابع تهران، آذربایجان غربی و تهران بود.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم گلستان با قهرمانی در منطقه سه کشور و غلبه بر تیم‌هایی همچون مازندران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، سمنان و سیستان‌وبلوچستان به عنوان تیم اول این منطقه به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا کرد که با ارائه بازی‌های درخشان توانست عنوان سرگروهی را با چهار برد پیاپی و در بازی نیمه‌نهایی نیز با غلبه بر تیم تهران با نتیجه سه بر دو به عنوان نخستین فینالیست این مسابقات دست پیدا کند.

نورانی خاطر نشان کرد: در بازی دیگر این مرحله تیم مازندران با نتیجه سه بر صفر بر آذربایجان‌غربی غلبه کرد و به عنوان دومین فینالیست شناخته شد.

گفتنی است تیم والیبال امید گلستان نیز چندی پیش توانست عنوان قهرمانی کشور را در تبریز به دست آورد.

هدایت تیم والیبال جوانان گلستان در مرحله منطقه‌ای بر عهده یحیی‌قلی یزدان‌ستا و در مرحله نهایی بر عهده محمد حاج‌مشهدی است.

حضور بازیکنانی چون سلیم عربی، وحید سیدنیازی، رضا محبی‌راد، احمد کیایی، نورالله معتمد، یعقوب خرمالی، آرمین نظری، کیوان صحنه، محمد آلق، متین تکاور و کامبیز کلته تیمی آینده‌دار از تیم جوانان استان ساخته است.

از نکات قابل توجه عدم استفاده از بازیکنان ملی‌پوش گلستانی به علت حضور در اردوهای تیم‌های ملی در این مسابقات بوده است.

مسابقه فینال امروز بعد از ظهر در سالن شهید اسماعیل‌زاده شهر بابلسر بین تیم‌های مازندران و گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول