اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

عزم همگانی برای برپایی مسابقات والیبال جوانان آسیا شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: عزم همگانی برای برپایی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا شکل گرفته است و آمادگی کامل برای این منظور وجود دارد.

عزم همگانی برای برپایی مسابقات والیبال جوانان آسیا شکل گرفته است

علی ملااحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای برپایی این مسابقات مقدمات لازم در زمینه‌های مختلف اعم از اسکان، پذیرایی، پرواز، استقبال و ... فراهم شده است از این‌رو امیدواریم با هیچ‌ مشکل رو‌به‌رو نشویم.

وی با بیان اینکه تاکنون مسابقات مختلف به میزبانی استان ما برگزار شده است، گفت: این مسابقات مهم‌ترین تورنمنت ورزشی است که تا به امروز، با میزبانی استان ما از بدو شکل‌گیری ورزش در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود زیرا این مسابقات رنکینگ‌دار بوده و سه تیم از آسیا به مسابقات قهرمانی جهان معرفی می‌شود.

ملااحمدی ادامه داد: بنا به دو دلیل که ذکر شد این مسابقات برای کنفدراسیون والیبال آسیا از اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود که رقابت‌های فوق از سطح بالایی برخوردار باشد به همین دلیل برای برپایی مطلوب آن در همه زمینه‌ها برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال در کشورمان، دو مسابقه میزبانی می‌شود، ادامه داد: مسابقات والیبال جوانان آسیا و مسابقات والیبال نوجوانان آسیا به میزبانی کشورمان در دو استان متفاوت اجرا می‌شود که مسابقات نوجوانان به میزبانی تهران و جوانان به میزبانی ارومیه برپا می‌شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از شش تا 14 مهر ماه 1391 این مسابقات برپا می‌شود، اظهار داشت: در این مسابقات، والیبالیست‌های 13 کشور حضور می‌یابند.

ملااحمدی بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف برای بدرقه مناسب ورزشکاران بعد از اتمام مسابقات تاکید کرد و اظهار داشت: از شش ماه پیش مقدمات کار برای برپایی مناسب و تدارک سالن مسابقات برنامه‌ریزی شد ولی نباید از اهمیت بدرقه مناسب ورزشکاران غفلت کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول