اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه میزان:

ترکیب تیم والیبال میزان با آمدن تئودور کامل شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان گفت: با آمدن تئودور یوردانف بازیکن بلغاری والیبال میزان، ترکیب این تیم لیگ برتری کامل شد.

ترکیب تیم والیبال میزان با آمدن تئودور کامل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان، یوسف منیری اظهار کرد: در سال جاری برای حضور پرقدرت نماینده خراسان‌رضوی در لیگ برتر تلاش گسترده‌ای انجام شد که سرانجام به تحقق همه خواسته‌های کادر فنی منجر شد.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان با اشاره به حضور بازیکنان مطرح بومی که طی سال‌های اخیر در خارج از استان حضور داشتند، گفت: شهروز همایونفر، مجتبی یوسفی، هادی پناهی و سحاب مرتضوی بازیکنانی هستند که سال 91 را با میزان شروع می‌کنند.

منیری با بیان اینکه 50 درصد بازیکنان تیم امسال تغییر کرده‌اند، علت آن را بومی سازی بیشتر و رفع ضعف‌های سال گذشته عنوان کرد و افزود: امیدواریم در فصل پیش رو نتایج قابل قبولی کسب و دل دوستداران این رشته ورزشی شاد شود.

سخنگوی باشگاه استفاده از کادر فنی صددرصد بومی را سبب هماهنگی بیشتر ذکر کرد و گفت: خراسان‌رضوی از نظر نیروهای فنی مشکلی ندارد و می‌تواند استان‌های دیگر را نیز تغذیه کند.

سخنگوی باشگاه همچنین جذب ولی‌پور بازیکن سرعتی هاوش، محمد اکبری دریافت کننده شهرداری تبریز را از دیگر بازیکنانی ذکر کرد که به سبزپوشان میزان پیوسته‌اند.

وی با اشاره به نزدیکی رقابت‌های لیگ والیبال که از 18 مهرماه کلید می‌خورد، گفت: 10 مهرماه قرعه کشی این مسابقات انجام می‌شود، تا آن زمان سعی می‌کنیم برای آماده‌سازی بهتر تیم، چند بازی تدارکاتی نیز انجام دهیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول