اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان لیگ مسابقات قهرمانی جوانان:

برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور در بابلسر

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان لیگ مسابقات قهرمانی جوانان کشور از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی والیبال جوانان به میزبانی بابلسر خبر داد.

برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور در بابلسر

یونس حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مرحله نهایی مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور با حضور 10 تیم برگزیده کشور در دو گروه از 31 شهریور تا ششم مهر به میزبانی شهرستان بابلسر در سالن شهید اسماعیل‌زاده این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با تقدیر از شهرداری و شورای شهر شهرستان بابلسر افزود: بابلسر را به دلیل داشتن موقعیت خوب جغرافیایی، آب و هوایی  و ظرفیت بالایی که در گردشگری دارد انتخاب کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، توابع تهران، گلستان، مازندران، تهران، البرز، فارس و کرمان جزء 10 تیم برتر ایران هستند که در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه این 10 تیم از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردارند، گفت: با تجربه‌ای که در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور دارم احتمال می‌دهم تیم‌های مازندران، گلستان، تهران و توابع جزء چهار تیم برتر این مسابقات شوند.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ادامه با اعلام اینکه شهرستان‌های بابل، آمل و بابلسر مهد والیبال ایران است، متذکر شد: در حال حاضر محسن باقریان از بابل و رحمان تقی‌زاده از آمل جزء 14 بازیکن برتر تیم ملی نوجوانان ما هستند.

حسن‌زاده افزود: با درایت خوبی که داورزنی ریاست فدراسیون والیبال ایران داشتند با انتخاب ولاسکو به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان کشور ما توانستیم بعد از سال‌ها انتظار به مسابقات جهانی 19 تیم لیگ برتر جهان انتخاب شویم و امیدواریم سال‌ها در تیم لیگ جهانی بمانیم تا بتوانیم جوانان شایسته‌مان را به والیبال جهان معرفی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مجتبی میرزاجانپور از مازندران بتواند جزء افراد منتخب تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول