اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول جوانان

ترکیب تیم والیبال دختران قم برای قهرمانی کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم والیبال رده سنی جوانان دختران قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول جوانان کشور مشخص شد.

ترکیب تیم والیبال دختران قم برای قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور از امروز با شرکت تیم‌های استان‌های مختلف برگزار می‌شود و تیم جوانان دختر قم با ترکیبی از برترین‌های استان در این پیکارها به مصاف حریفان می‌رود.

ترکیب تیم والیبال جوانان دختر قم را در این دوره از مسابقات 11 بازیکن تشکیل می‌دهند که با آمادگی کسب کرده از تمرینات منظم خود، به منظور کسب یکی از سکوهای اول تا سوم پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان دسته اول دختر کشور تلاش می‌کند.

در ترکیب تیم والیبال جوانان دختر استان قم در این دوره از رقابت‌های قهرمانی دسته اول جوانان والیبال کشور، زهرا قلیچ‌خانی، ‌هانیه محمدی، الهه قرنلی، لیلا محمدی، فاطمه رضایی، زهرا میرزا رضایی، طاهره رحیم‌زاده، فرزانه شجاعی اصل، آتنا نیایش، عاطفه خوشبختی و زهرا نیازی حضور دارند.

مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان دسته اول دختران باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی هیئت والیبال استان اصفهان برگزار می‌شود که بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، تیم‌های شرکت‌کننده در گروه‌های مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی یا گروهی، از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست می‌آورد که از این مرحله به بعد تا شناخت چهار تیم پایانی برای حضور در مرحله نیمه نهایی، بازی‌ها به شکل حذفی به انجام خواهد رسید.

همچنین طبق برنامه بازی‌های این دوره، تیم والیبال رده سنی جوانان دختر قم در گام نخست در این دوره از پیکارها برابر تیم‌های دختران والیبال جوانان استان‌های تهران و لرستان به میدان می‌رود.

نخستین بازی قم امروز برابر تیم لرستان برگزار می‌شود و دختران والیبالیست قمی در دومین مسابقه نیز جدال سختی با تیم والیبال جوانان تهران خواهند داشت.

والیبالیست‌های جوان قم در حالی در پیکارهای قهرمانی کشور با حریفان مسابقه می‌دهند که امسال رقابت‌های والیبال رده‌های سنی پایه کشور به شکل لیگ برگزار می‌شود و در واقع این نخستین دوره لیگ رده سنی جوانان دختر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول