اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کرمان نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: استان کرمان نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و سرداران زیادی از این استان در جنگ حضور داشته‌اند.

کرمان نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در مراسم امضای 12 تفاهمنامه تحقیقاتی پیرامون نقش ادارات و نهادهای استان کرمان در دفاع مقدس اظهار داشت: در استان کرمان تلاش شده با توجه به امکانات کارهای خوبی در حوزه دفاع مقدس انجام شود و فعالیت‌های فاخری نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه دفاع مقدس کارهای ماندگار و تأثیرگذاری انجام شود، تصریح کرد: استان کرمان نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و سرداران زیادی از این استان در جنگ حضور داشته‌اند.

نجار با تشکر از مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به خاطر برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس افزود: کارهای خوبی در این حوزه در استان انجام شده که از جمله آن می‌توان به تجلیل از شهدای سرباز و همچنین برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در استان کرمان اشاره کرد.

استاندار کرمان افزود: همه ادارات و نهادهای استان نیز در دفاع مقدس نقش داشته‌اند که ثبت این وقایع باید ماندگار شود.

مهدی کلهر مشاور سابق رئیس جمهور نیز در این جلسه گفت: در زمان جنگ امام خمینی (ره) فرمودند "این دلاوری‌ها را ضبط کنید تا بعدها فرزندان این مملکت قهرمانی‌های پدران خود را ببینند".

وی با اشاره به معنویت خاص گلزار شهدای شهر کرمان بیان کرد: استان کرمان در زمینه دفاع مقدس و شهدا ویژگی‌های خاصی برای عرضه کردن دارد که این امر در استان‌های دیگر کمتر است.

کلهر با اشاره به ظرفیت خوب موزه دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: در این موزه یکسری وسائل ساخته شده توسط شهیدی وجود دارد که هر کدام یک اختراع صنعتی محسوب می‌شود و ارائه آن می‌تواند بازتاب بسیار خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول