اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت خانه‏نشینی عوض نمی‏‏کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: وارثان دفاع مقدس به هیچ وجه عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‏‏کنند.

وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت خانه‏نشینی عوض نمی‏‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سعید افشارنادری امروز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اکنون که بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ملت ایران می‏گذرد، شاهد بالندگی و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه، بلکه در دنیا هستیم.

وی گفت: در واقع عزت، اقتدار، امنیت، پیشرفت و بالندگی نظام مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان، ایثارگران و پشتیبانی و همراهی مردم و رهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: بر ما تکلیف است که در این مقطع، تاریخ زرین معاصر را پاس داشته و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع جانانه ملت برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ناپذیری برای مردم سلحشور ایران است و همین دفاع باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشورمان تبدیل شود.

افشارنادری بیان داشت: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‏‏کنیم، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‏‏شود که عطر معنویت و صفای خاصی را ارزانی می‏‏دارد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با پرورش رزمندگانی حماسه‏آفرین، مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشت و با انگیزه ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته و به سوی جبهه‏‏های حق علیه باطل شتافتند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: مردم ایران در آن سال‏ها طلوع عشقی بی‏‏بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود، دست یافتند.

افشارنادری عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‏های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی افزود: فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‏‏بینند و وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‏‏کنند و در حقیقت، ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‏‏دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول