اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

اطاعت از اصل ولایت‌فقیه دفاع مقدس را به حماسه تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اطاعت از اصل ولایت‌فقیه موجب شد تا دفاع مقدس به حماسه و تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

اطاعت از اصل ولایت‌فقیه دفاع مقدس را به حماسه تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل رجبعلی شیخ‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری زابل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: اگر دفاع مقدس حماسه شد به خاطر اقدامات بسیار ارزشمندی است که در زمان جنگ انجام شده است.

وی افزود: اقدامات زمان جنگ، رهبری پیامبرگونه امام راحل، تبعیت امت از امام و اطاعت از اصل ولایت‌فقیه موجب شد تا دفاع مقدس به حماسه و تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام نعمت‌های خداوند در قالب فرصت، دارای تهدید هستند از قبیل نعمت امنیت که تهدید آن ناامنی است لذا انسان قادر است تهدیدها را به فرصت و فرصت را به تهدید تبدیل کند.

شیخ‌زاده گفت: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، خدمت مخلصانه و صادقانه بی منت از آموزه‌های جنگ است مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی که بالاترین آن در جنگ اتفاق افتاد، نمونه دیگری است.

وی یادآور شد: در جبهه جنگ، معلمان ما بودند که جبهه را به کلاس درس و مدرسه تبدیل کردند ما در جنگ آموختیم که در راه خدمت، زمان معنایی ندارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: خیلی از فیلم‌هایی که در مورد دفاع مقدس ساخته می‌شود نباید در آنها دشمن ضعیف نشان داده شود زیرا این توهین به جنگ است.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: اعتماد به جوانان در جنگ به قدری زیاد بود که یک جوان فرماندهی جنگ را بر عهده می‌گرفت.

وی افزود: جنگ‌ها برای ملت‌ها تاریخ ساز می‌شوند، مأموریت امروز همان مأموریت دیروز است، تداوم راه شهدا هدف ماست و تغییر نکرده بلکه صحنه جنگ تغییر کرده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از زحمات فرماندار زابل که هفت سال، سکان‌داری این شهرستان را برعهده داشت و با خدمت صادقانه در راستای آبادانی این شهر زحمت کشید، تقدیر و تشکر می‌شود.

در ادامه تقدیر نامه‌ای از سوی استاندار سیستان و بلوچستان به پاس زحمات فرماندار زابل قرائت و اهدا شد و مسئولان شهرستان و مردم سیستان هم به خاطر خدمات فراوان فرماندار زابل، لوح سپاس و تقدیر و تشکر به حسین کیخا اهدا کردند.

در پایان، حبیب‌الله راهداری با حفظ سمت طی حکمی از سوی استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری زابل منصوب شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول