اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد

بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از برگزاری 75 برنامه متنوع در هفته نیروی انتظامی در لرستان خبر داد و گفت: بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی در این هفته انجام می‌شود.

بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهمن نورالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی گفت: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی در سطح لرستان بر اساس گسترش تعامل و همکاری با مردم برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 75 برنامه در هفته نیروی انتظامی در لرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان لرستان با برگزاری مراسم صبحگاه از هشتم مهر ماه در سطح لرستان آغاز می‌شود.

نورالهی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به منظور آشنایی آنان با عملکرد این نیرو، اعزام گروه‌های سرود دژبان به مدارس، برگزاری همایش دفاع شخصی، معرفی و تجلیل از شهروندان نمونه و قانون‌مند و نیز برگزاری همایش کوهپیمایی و پیاده‌روی را از جمله برنامه‌های هفته ناجا در استان لرستان عنوان کرد.

وی تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد را دیگر برنامه‌های ناجا در لرستان برشمرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در این هفته برنامه‌هایی مانند معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی ناجا در برقراری نظم و امنیت، تجلیل از افراد و دستگاه‌هایی که بیشترین تعامل و همکاری را با این نیرو داشته‌اند و نیز معرفی پرسنل فعال را در سطح لرستان داریم.

وی گفت: همکاری و تعامل خوب رسانه‌ها با نیروی انتظامی نقش مهمی در انعکاس خدمات این نیرو داشته و موجب دلگرمی ماموران انتظامی در عمل به وظایف محموله است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول