اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:

دفاع مقدس الگوی جاودانه مردم، مکتب و رهبری را به جهان ارائه کرد/ پیروی از ولایت مهم‌ترین پیام جنگ

خبرگزاری فارس: سردار علی ناظری گفت: برای حیات امت‌ها مدل‌های مختلفی وجود دارد اما دفاع مقدس مدل مردم، مکتب و رهبری را به عنوان برترین الگو به جهان ارائه کرد و پیروی از ولایت مهم‌ترین پیام دوران دفاع مقدس است..

دفاع مقدس الگوی جاودانه مردم، مکتب و رهبری را به جهان ارائه کرد/ پیروی از ولایت مهم‌ترین پیام جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی ناظری ظهر امروز در مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب وابسته به سپاه صاحب‌الزمان(عج) اظهار کرد: اگر هشت سال دفاع مقدس را با 250 سال تاریخ ایران مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که این تاریخ تنها زمانی است که ما حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم.

وی افزود: در هر دوره‌ای رهبرانی داشتیم که ایران را به سمت‌ و سوهای مختلفی راهنمایی کردند اما تا زمان انقلاب اسلامی رهبری نداشتیم که کشور را مطابق با اصول دینی و راه امامان راهنمایی کند.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تاکید کرد: اینکه ما در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم چیز عجیبی نیست چرا که زمانی که سه نیروی مردم، مکتب و رهبری خالصانه در کنار یکدیگر قرار بگیرند در هر کاری موفق خواهند شد.

وی اضافه کرد: با این مدل کشور ما روز به روز بیشتر در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد و این دور از ذهن نیست که روزی ملت نخست دنیا در ابعاد گوناگون شویم.

ناظری با بیان اینکه پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری مهم‌ترین پیام دفاع مقدس است، گفت: این پیام یادگاری از زبان شهداست که لازم است آنها را با زبان شیوا در کتاب‌های دفاع مقدس بیان کنیم و به نسل آینده اعلام کنیم که اگر می‌خواهید کشورتان پیشرفت کند راز آن در پیروی از رهبر و ولایت‌فقیه نهفته است.

وی ادامه داد: کشور ایران تاکنون با هدایت رهبری فرزانه توانسته است فراز و نشیب‌های بسیاری را با سربلندی طی کند که هر کدام از آنها می‌تواند ملتی را نابود کند.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه تاریخ ملت پرافتخار ما همواره سرشار از اخلاق، مردانگی و مروت بوده است، گفت: مکتب و مذهب ما در تاریخ نمونه دارد و در هر کجا که وارد شود می‌تواند موجب تحول و حرکت شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر حدود یک هزار و 200 کتاب درباره فرهنگ ایثار و شهادت به چاپ رسیده است، اظهار کرد: سپاه و بسیج مفتخر است که  10 درصد از این کتاب‌ها را به چاپ رسانده است و با توجه به ایده‌های فراوانی که هنوز از تاریخ جنگ وجود دارد لازم است تمام همت خود را به کار ببریم تا این الگوی مقدس و بی‌نظیر را بار دیگر احیا و یادآوری کنیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول