اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جهرم خبر داد

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جهرم از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با گرامی‌داشت این ایام در بوستان جهاندیدگان این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در جهرم

محمدصادق شادمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی به سبب نیروی ایمان، تقوا و ولایت‌مداری بسیجیان بود و هدف از برگزاری هر ساله هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در جهرم افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با برپایی غرفه‌های مختلف در بوستان جهاندیدگان جهرم برپا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم ادامه داد: در این نمایشگاه که در پنج غرفه تشکیل شده 100 عکس شهدا و صحنه‌های دوران دفاع مقدس، ماکت عملیات‌های مختلف و پوسترهایی از انواع لباس‌های اسلامی به تماشا گذاشته شده است.

وی زمان بازدید از این نمایشگاه را صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 و بعد‌ازظهرها از ساعت 14 تا 21 دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی جهرم برپا شده و تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است.

شادمند با بیان اینکه غیرت و مردانگی ملت ایران در طول 33 سال گذشته نمادی از افتخار برای این کشور بوده است، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود کشور را از چشم ناپاکان رهانیده و اجازه ندادند که کوچک‌ترین تعرضی به کشور انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم تصریح کرد: نسل امروز باید تکریم از خانواده‌های معظم شهدا را مهم‌ترین اولویت خود قرار داده و با پاسداشت خون آنها و حفظ آرمان‌های دفاع مقدس ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول