اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر کرمان‌:

نقش هلال‌احمر کرمان در دفاع مقدس تبیین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: 70 درصد کار تحقیقاتی در جمعیت هلال‌احمر استان کرمان درباره نقش این نهاد در دوران دفاع مقدس انجام شده است.

نقش هلال‌احمر کرمان در دفاع مقدس تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی ظهر امروز در جلسه امضای 12 تفاهم‌نامه تحقیقاتی پیرامون نقش ادارات و نهادهای استان کرمان در دفاع مقدس با اشاره به انجام بخشی از کار تحقیقاتی پیرامون نقش این سازمان در دفاع مقدس اظهار داشت: آثار مکتوب در این زمینه بسیار کم بود که با مراجعه به نیروهای بازنشسته سازمان مطالب و منابع بسیار ارزشمندی به دست آمده است. 

وی اظهار کرد: یکی از افرادی که در جبهه حضور داشته، 30 صفحه مطلب و منبع در اختیار ما قرار داده و تاکنون بیش از 500 صفحه مصاحبه انجام و فیلم‌های مربوط به این حوزه گرفته شده است.

محمودی افزود: ارتباط اسرا با خانواده‌هایشان، کار امدادگری و ... از جمله فعالیت‌هایی است که جمعیت هلال‌احمر در دفاع مقدس انجام داده و با انجام طرح تحقیقاتی این کارهای ارزشمند را به مردم ارائه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 70 درصد کار تحقیقاتی در جمعیت هلال‌احمر استان کرمان درباره نقش این نهاد در دفاع مقدس انجام شده و بعد از اتمام به چاپ رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

در این مراسم 12 تفاهم‌نامه بین اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استانداری و ادارات کل ورزش و جوانان، کمیته امداد، پست، سازمان تبلیغات اسلامی، جمعیت هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شرکت‌های برق منطقه‌ای، مخابرات، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، انتقال خون و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان امضا شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول