اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

دفاع مقدس ریشه در غدیر و عاشورا دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان گفت: دفاع مقدس ملت ایران، ریشه در فرهنگ غدیر و عاشورا دارد و از آن سرچشمه‌های مقدس نشأت گرفته بود.

دفاع مقدس ریشه در غدیر و عاشورا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد ظهر امروز در آئین جشن عاطفه‌ها در مدرسه راهنمایی شاهد مس‌فروش کاشان اظهار داشت: شهدای ما تحت مبانی امام خمینی(ره) پرورش یافتند و آنچنان رشد پیدا کردند که فرماندهان تعلیم‌دیده را به سخره گرفتند.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، چراغ هدایت ما هستند و نباید آنها و راهشان را فراموش کنیم بیان داشت: وصیت‌نامه شهدا، منشوری از آموزه‌های دینی و اخلاقی است و باید محور تحقیق و پژوهش در مدارس و مراکز علمی ما قرار گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اعتقاد مشترک ادیان الهی این است که عدالت‌گستری ظهور می‌کند تصریح کرد: ولی غرب با بیم داشتن از این فرهنگ، به شرق حمله می‌کند تا تفکر جامعه مهدوی را نابود کند.

وی تصریح کرد: هرچه می‌گذرد، نظام سرمایه‌داری به زوال خود و ما به جامعه مهدوی نزدیک‌تر می‌شویم بنابراین باید با آگاهی و تقویت بصیرت خود را برای این جامعه آرمانی مهیا سازیم.

رضوان‌نژاد با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی امروز با جنگ نرم به میدان آمده‌اند ابراز داشت: در جنگ نظامی ما شهدا را بر سر دست می‌گرفتیم و بدان‌ها افتخار می‌کردیم، اما در جنگ نرم، تلفات موجب خجالت و شرمندگی است. 

مدیر آموزش و پرورش کاشان نیز در مراسم ابراز داشت: در آغاز هر سال تحصیلی دانش‌آموزان ما عشق و عاطفه را مشق می‌کنند و همنوع‌دوستی را جشن می‌گیرند.

حسین حنطه‌ای افزود: برپایی جشن عاطفه‌ها، در آغاز هر سال، بخشی از زندگی اخلاقی ما محسوب شده و از آموزه‌های دینی ما به شمار می‌رود و بر این اساس است که ما نمی‌توانیم نسبت به همنوعان بی‌توجه باشیم.

به گفته وی، اخلاق و معنویت، گمشده جهان امروز است و دنیای غرب چون از آن غافل شد به مرز مشکلات رسیده و مسیر شقاوت را طی می‌کند.

این مسئول متذکر شد: تعالیم آسمانی و آموزه‌های دینی، زندگی متوازن بر اساس علم و اخلاق را برای سعادت جامعه بشری ترسیم کرده است.

مراسم جشن عاطفه‌های کاشان، با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد مس فروش کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول