اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

امر به معروف و نهی از منکر از سرمایه‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان امر به معروف و نهی از منکر را از سرمایه‌های اجتماعی برای جامعه اعلام کرد.

امر به معروف و نهی از منکر از سرمایه‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس ز زنجان، سردار یحیی شرفی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته نیروی انتظامی استان زنجان آگاهی‌بخشی مردم را از اهداف برگزاری هفته نیروی انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: رفع نیازهای قانونی و ایجاد تعامل از دیگر اهداف برگزاری هفته نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: برجسته‌سازی سرمایه‌های اجتماعی که از نمادهای اقتدار اجتماعی است از دیگر اهداف برگزاری هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به وجود شعار هفته نیروی انتظامی اشاره و اضافه کرد: شعار هفته نیروی انتظامی سال جاری به تأسی از شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری برگزیده شده است.

وی شعار سال جاری را سرمایه اجتماعی اساس اقتدار است، اعلام کرد و افزود: مفهوم این است که اعتماد و اقتدار با مشارکت اجتماعی مردم به دست می‌آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان سرمایه اجتماعی را از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار نیروی انتظامی در هر جامعه‌ای عنوان کرد.

وی مشارکت مردم را در امور از سرمایه‌های مهم پلیس اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در امور مستلزم وجود تعامل بین مردم و پلیس است.

سردار شرفی ارتقای فرهنگ مدنی مردم را از دیگر مولفه‌های لازم برای توسعه سیاسی اعلام کرد و ادامه داد: ارتقای فرهنگ موجب افزایش خدمات پلیس خواهد شد.

وی امر به معروف را از نمادهای سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت: قانون‌پذیری مردم هم جزیی از سرمایه‌های اجتماعی برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول