اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه مهریز:

اجرای امر به معروف آینده نظام را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه مهریز گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر آینده نظام را تضمین می‌کند و اگر برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر اکنون بیدار نشویم در آینده ما را بیدار خواهند کرد.

اجرای امر به معروف آینده نظام را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، محمدرضا دهقان دهنوی عصر امروز در کارگاه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهریز که در سالن شهدا سپاه مهریز با حضور فرماندهان پایگاه‌ها برگزار شد به بیان دستورالعمل‌ها و اقدامات مؤثری که در بیشتر نقاط کشور مفید واقع شده است، پرداخت.

وی بیان کرد: ناحیه و پایگاه‌های مقاومت بسیج باید از تجربیات دیگر مراکز برای اجرای به موقع و صحیح امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند.

دهقان دهنوی افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما پیامدهای طبیعی و غیر طبیعی نیز دارد و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب از شرق تا غرب عالم را خنثی می‌کند.

وی عنوان کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ابتدا کار خود را با اقدامات نظامی انجام داد که در این کار موفق نبود و در نتیجه به سراغ تهاجم فرهنگی رفته است به همین دلیل اگر امروز برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر بیدار نشویم در آینده ما را بیدار خواهند کرد.

دهقان دهنوی تاکید کرد: هر پدیده‌ای که امروز بر ضد اسلام و انقلاب توسط دشمنان رخ می‌دهد، ساعت‌ها بلکه روزها فکر، تلاش و هزینه برای آن انجام شده است تا به اجرا درآید.

وی با اشاره به جایگاه این دو فریضه الهی در دین اسلام اظهار داشت: ‌تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشیب‌ها همچنین گذر از تهدید نرم دشمن نیازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

دهقان دهنوی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه‌های دینی ما محسوب ‌شده و همگی باید در اجرای این فریضه تلاش کرده و کوتاهی نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش مفاسد اجتماعی در جامعه تصریح کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های ایشان را الگوی مسیر خود قرار دهند.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان مهریز نیز در این کارگاه آموزشی، مراحل اجرای امر به معروف و نهی از منکر را مطالعه و بررسی، توجیه مجری و مجریان با زبان نرم و محبت سخن گفتن، تفکر در امر به معروف، لجاجت نکردن به اینکه امر به معروف و نهی از منکر به نتیجه برسد، برشمرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی پورصادقی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: نباید به ظاهر افراد اکتفا کنیم بلکه باید به باطن افراد اندیشید و به روش‌های غیرمستقیم که انبیاء برای امر به معروف و نهی از منکر بیان کرده‌اند، مراجعه کنیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول