اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان خبر داد

تشکیل ستاد امر به معروف محله‎ای در مساجد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان گفت: تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر محله‎ای از برنامه‎های مهم پیش‎بینی شده در مساجد است.

تشکیل ستاد امر به معروف محله‎ای در مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس سیاه‎مرزکویی عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‎های بسیج شهرستان گرگان اظهار داشت: دو برنامه مهم با عنوان ایجاد حلقه‎های صالحین و تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر محله‎ای برای اجرا در مساجد پیش‎بینی کرده‎ایم که باید با جدیت پیگیری شود.

وی تصریح کرد:‌ نقش سازندگی نماز به خصوص در نماز جماعت و آن هم در مسجد بسیار حائز اهمیت است تا جایی که بهترین و مؤثرترین مناسک دینی در مسیر خودسازی و رسیدن به کمال الهی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان با اشاره به اینکه پس از ایجاد حلقه‎های صالحین، افراد باید سعی کنند تا خودشان را به حلقه‎های صدیقین تبدیل کنند، در خصوص ستادهای امر به معروف و نهی از منکر محله‎ای خاطر نشان کرد: این ستاد متشکل از روحانی مسجد، هیئت امنا و فرمانده پایگاه برادران و خواهران مسجد خواهد بود.

سیاه‎مرزکویی ادامه داد: اگر هر کسی در محله خود احساس تکلیف کند و به خودسازی محله خود بپردازد و این شرایط به گونه‎ای پیش رود که مرکز تصمیم‎گیری محله، مسجد با محوریت روحانی شود، قطعا نتیجه مناسبی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسجد محل تعلیم و تربیت اخلاق و عقاید ناب اسلامی است افزود: مسجد محور کاهش ناهنجاری‎های اجتماعی و محلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان مسجد را منبع اصلی قدرت بسیج دانست و خاطر نشان کرد: اصلی‎ترین برنامه بسیج، حضور مؤثر و مستمر در مساجد و تقویت حضور در برنامه‎های جانبی است.

وی حضور جوانان در مساجد را مهم اعلام کرد و تصریح کرد: مسجدی که در آن جوان حضور داشته باشد و پیرو آن، جوان انقلابی از آن خارج شود، قطعا برای بدخواهان و استکبار جهانی سنگین و مشکل‎آفرین خواهد بود.

سیاه‎مرزکویی ادامه داد: اکنون باید همچون دهه اول انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی، عاشورایی و جهادی تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان وحدت رویه و هدفمندی مشترک بین روحانیون، هیئت امنا و پایگاه‎های بسیج را رمز موفقیت رسیدن به این مهم دانست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول