اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایجاد انگیزه لازمه احیای امر به معروف در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انگیزه‌مند شدن افراد لازمه اجرای صحیح و قوی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

ایجاد انگیزه لازمه احیای امر به معروف در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در همایش جایگاه مسئولان در احیای امر به معروف و نهی از منکر در این استان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه‌های نورانی دین اسلام است که در سلامت و هدایت جامعه به سمت خوبی‌ها و خیر نقش بسیار مهمی دارد.

وی ادامه داد: اجرای این وظیفه مهم وظیفه همه مومنان و افراد جامعه است این در حالی است که اجرای این فریضه شرایط و مراحل ویژه‌ای دارد.

نکونام با بیان اینکه بی‌تفاوتی با اسلام ضدیت دارد، تصریح کرد: مومنان هیچگاه نسبت به مسائل جامعه خود بی‌تفاوت نیستند و همواره نسبت به آن حساسیت دارند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: هرگاه مردم جامعه احیای امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند و نسبت به آن بی‌توجه باشند، فساد و آلودگی آن جامعه را دربر می‌گیرد.

نکونام با اشاره به تشکیلات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در کشور اظهار داشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و زیرمجموعه‌های آن از تشکیلات خوبی برخوردار هستند و افراد مهم و تاثیرگذاری در این ستاد عضو هستند که می‌توانند در احیای هرچه بهتر این فریضه به نحو مطلوب عمل کنند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که هنوز به اندازه کافی از ظرفیت‌ها و شرایط مساعد موجود در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی بهره‌گیری نشده است.

نکونام بر ضرورت مشارکت همه اقشار جامعه نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: همه آحاد و اقشار جامعه باید نسبت به این موضوع حساس باشند و نقش خود را در این رابطه به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، ایجاد انگیزه را مهم‌ترین عامل احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: باید در افراد انگیزه لازم برای احیای این فریضه الهی ایجاد شود تا آنها نسبت به این امر رغبت بیشتری داشته باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: انگیزه‌مند شدن افراد لازمه اجرای صحیح و قوی فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول