اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

فریضه امر به معروف جامعه را از آسیب‌ها حفظ می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: امر به معروف و نهی از منکر سبب احیای احکام الهی، پیشگیری از معاصی و دیگر آسیب‌هایی می‌شود که ممکن است جامعه را تهدید کند.

فریضه امر به معروف جامعه را از آسیب‌ها حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار، مجید اعتمادی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: مسئولان وظیفه دارند در کنار وظایف اجرایی امورات دینی را دنبال کنند که یکی از وظایف همان اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه عمل به این فریضه الهی در زندگی فردی و اجتماعی نقشی بی‌بدیل دارد، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر سبب احیای احکام الهی، پیشگیری از معاصی و دیگر آسیب‌هایی می‌شود که ممکن است جامعه را تهدید کند.

فرماندار شهرستان انار به آداب امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: پرهیز از تجسس، پرهیز از دشنام، پرهیز از پرده‌دری، صبوری و رفاقت از مواردی است که باید در امر به معروف و نهی از منکر دقت زیادی شود.

تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس دیده شده است

شورای آموزش و پرورش شهرستان انار با حضور اعضا با موضوع بررسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با توجه به بازگشایی مدارس برگزار شد.

اعتمادی فرماندار انار در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از آموزش و پرورش شهرستان برای پیگیری اجرای طرح شش، سه، سه تشکر کرد و گفت: مجوز بازگشایی چهار واحد آموزشی شامل دو نمونه دولتی و دو مرکز آموزشی شاهد برای شهرستان صادر شده است.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دیده شده است.

اعتمادی در زمینه راه‌اندازی سریع، ساماندهی و اطلاع‌رسانی سرویس مدارس تأکید کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول