اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با سراسر کشور

زنگ عاطفه‌ها در بیش از 4 هزار مدرسه مازندران نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در 4 هزار و 300 مدرسه مازندران به صدا در آمد.

زنگ عاطفه‌ها در بیش از 4 هزار مدرسه مازندران نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها صبح امروز در دبیرستان ایران دخت پروین شهرستان ساری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به صورت نمادین نواخته شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌ها دانش‌اموزان یاد می‌گیرند که آسایش را برای هم‌شاگردی‌های خود با کمک‌های نقدی فراهم کنند، گفت: این جشن پیام امید و یک اتفاق خوب برای دانش‌‌آموزان است.

ابراهیم باغبانی با بیان اینکه دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم در این جشن فقط کمک‌های مادی خود را برای همکلاسی‌های خود اهدا نمی‌کنند، ابراز داشت: در این جشن فرزندان ما یاد می‌گیرند که یاس و ناامیدی تا زمانی که بنی‌آدم به فکر همدیگر باشند، معنا ندارد.

وی با اعلام اینکه 5 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی با خدمات حمایتی کمیته امداد در جامعه پرورش داده شد، گفت: با کمک مردم خیّر و نیکوکار مازندران بسیاری از فرزندان مددجوی کمیته امداد در مراکز آموزش عالی مدارج علمی را کسب کردند و در جامعه مشغول خدمت هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در ادامه تصریح کرد: در این جشن به فرزندان‌مان یاد می‌دهیم که ممکن است خانواده‌های به دلیل بعضی از مشکلات «شلاق فقر» را خورده باشند، اما همه این افراد انسان‌های با کرامتی هستند که ممکن است فقر زندگی آنها را خدشه‌دار کرده باشد، اما همه ما در کنار آنها هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امروز در مدارس استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده، یادآور شد: برای روز ششم مهر نیز جشن عاطفه‌ها با استقرار 300 پایگاه در میدان‌های اصلی تمامی شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود.

باغبانی با اعلام اینکه در روز جمعه نیز صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن‌ عاطفه‌ها در مصلاهای نماز جمعه استقرار می‌یابد، ابراز داشت: سال گذشته 690 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند استان جمع‌آوری و در بین آنها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران توزیع پاکت‌های هدیه در بین دانش‌آموزان برای شرکت در جشن عاطفه‌ها را از اقدام‌های مهم برشمرد و متذکر شد: در این پاکت‌ها نحوه پرداخت صدقه تلفنی از طریق سامانه 4050 نیز ثبت شده است که دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها می‌توانند صدقه‌های خود را به صورت تلفنی نیز پرداخت کنند.

وی در پایان اذعان داشت: کمک‌های دانش‌آموزان در هر مدرسه برای دانش‌آموزان آن مدرسه با اضافه کردن مبلغ تا 10 درصد از سوی کمیته امداد استان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول