اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی دلفان:

11 پایگاه کمک‌های جشن عاطفه‌ها در دلفان را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دلفان گفت: 11 پایگاه ثابت و سیار، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم این شهرستان را در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌کنند.

11 پایگاه کمک‌های جشن عاطفه‌ها در دلفان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، داریوش نعمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان گفت: این پایگاه‌ها همزمان با سراسر کشورمان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل پوشاک و لوازم‌التحریر ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد هفت پایگاه ثابت و سیار در شهر نورآباد دلفان و چهار پایگاه سیار در روستاهای این شهرستان راه‌اندازی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دلفان گفت: این آیین با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در روز چهارشنبه به مدت دو روز آغاز می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان دلفان بیان داشت: مردم نوع‌دوست این شهرستان سال گذشته بیش از 30 میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده پس از پایان جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول