اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد

برگزاری جشن بزرگ عاطفه‌ها در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از برگزاری جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند هم‌زمان با سراسر کشور در استان قم خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ عاطفه‌ها در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: هر سال با شروع سال تحصیلی جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز جشن عاطفه‌ها از روز چهارشنبه به مدت سه روز و به صورت خاص ششم مهر ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ادامه داد: با توجه به تقارن برگزاری جشن عاطفه‌ها با دهه کرامت این جشن با محوریت شعار دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی در روزهای پنجم، ششم و هفتم مهر ماه در استان قم برگزار می‌شود.

جلالی تصریح کرد: همچنین در روز نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» کمک‌های دانش‌آموزی در تمام مدارس استان قم با مشارکت خود دانش‌آموزان جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به هدف اجرای این طرح در مدارس عنوان کرد: با اجرای این طرح در مدارس زمینه فرهنگ‌سازی و مشارکت دانش‌آموزان در زمینه کمک به نیازمندان و دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها فراهم خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خاطر نشان کرد: 50 پایگاه ثابت و سیار در روز پنجشنبه که روز اصلی این جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور خواهد بود به همراه پایگاه‌های ویژه صدا و سیما در سطح شهر مستقر شده و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

جلالی یادآور شد: در همین راستا پایگاه‌های ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی علاوه بر سطح شهر قم در شهرهای کهک،‌ سلفچگان، دستجرد، ‌قنوات و جعفریه فعال خواهند بود.

وی افزود: همچنین در روز جمعه هم‌زمان با برگزاری نماز جمعه پایگاه‌ها در محل‌های اقامه نماز جمعه در سطح استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: جشن بزرگ عاطفه هم‌زمان در سراسر کشور با مشارکت و هماهنگی سازمان صدا و سیما، بسیج مستضعفین، کمیته امداد، و سازمان آموزش و پرورش برگزار می‌شود که در استان قم شهرداری قم نیز برای نخستین بار در جشن عاطفه‌ها مشارکت و همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول