اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

مدارس اردبیل میزبان جشن عاطفه‌ها خواهند بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در هفته اول بازگشایی مدارس و با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدارس اردبیل میزبان جشن عاطفه‌ها خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل بهروز زلالی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس در استان اردبیل برگزار می‌شود و هدف آن تامین نیازمندی‌های خانواده‌ها و تهیه اعتباراتی در قالب کمک‌های کمیته امداد تعریف شده است.

وی افزود: اغلب این کمک‌ها برای تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر جمع‌آوری می‌‌‌شود اما از آنجا که اعتبارات کمک‌های کمیته امداد کفاف این هزینه‌ها را نمی‌دهد همه ساله با برگزاری جشن عاطفه‌ها مردم نیز در این امر مهم سهیم می‌شوند.

زلالی تقویت و فرهنگ‌سازی روحیه خودباوری، انفاق و نیکوکاری در بین جوانان و نوجوانان، نزدیکی قلوب و ایجاد وحدت و انسجام را از دیگر اهداف این جشن اعلام کرد و گفت: سال گذشته 272 پایگاه با 455 نفر نیروی امدادگر از جمله کارکنان کمیته امداد، بسیجیان، فرهنگیان و سازمان دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها یاریگر ما بودند و با حضور در پایگاه‌ها توانستیم سال گذشته 278 میلیون تومان کمک‌های نقدی مردم را جمع‌آوری و در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: سال گذشته نیز 100 هزار پاکت در بین 200 هزار دانش‌آموز توزیع شد که از این محل نیز 50 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: تمام پول‌های جمع‌آوری شده در مدارس به خود مدارس بازگشت داده شد تا به دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس تخصیص یابد.

امسال 120 هزار پاکت عاطفه‌ها در مدارس توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری خبر داد و افزود: امسال قرار است 120 هزار پاکت عاطفه‌ها در قالب جشن نیکوکاری در مدارس و بین دانش‌آموزان توزیع شود و این جشن رسماً در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: از روز چهارشنبه مدارس ما آماده برگزاری جشن عاطفه‌ها هستند و 250 پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان اردبیل ایجاد می‌شود و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و جنسی خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

زلالی در ادامه از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ در روز چهارشنبه در مدارس استان اردبیل خبر داد و افزود: پاکت‌های نیکوکاری با عنوان دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و فرهنگ رضوی در قالب جشن عاطفه‌ها توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال نیز مبالغ جمع‌آوری شده از مدارس در اختیار خود مدرسه قرار می‌گیرد تا مدیران مدارس با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند آن را در اختیار خانواده‌ها قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول ابراز داشت: روز جمعه نیز در مصلای‌های استان اردبیل، پایگاه‌های مردمی برای جمع‌آوری کمک به جشن عاطفه‌ها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول