اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام شهرستان باشت:

20 پایگاه جشن عاطفه‌ها در باشت دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت از راه‌اندازی 20 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد.

20 پایگاه جشن عاطفه‌ها در باشت دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در باشت برگزار شد.

در این نشست که در محل کمیته امداد امام خمینی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه، قلی‌پور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان باشت حضور داشتند.

عبدالحمید ولی‌پور در این نشست ابراز داشت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان و افزایش حس نوع‌دوستی در میان مردم است.

رئیس کمیته امداد باشت با بیان اینکه همه ساله با هدف کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: جشن عاطفه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی، بسیج مستضعفین و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و احسان رضوی در همه مدارس و نیز در سطح شهر و روستاهای باشت برگزار می‌شود.

ولی‌پور با بیان اینکه 20 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد 15 پایگاه در مدارس و مابقی نیز در سطح شهر است.

وی اذعان داشت: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها از روز سه‌شنبه استقرار می‌یابد و در روز جمعه نیز در محل برگزاری نماز جمعه پایگاه‌ها دایر می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان باشت شناسایی دانش‌آموزان نیازمند را یادآور شد و بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده بلافاصله بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

قلی‌پور فرماندار شهرستان باشت نیز در این نشست با بیان اینکه مردم نوع‌دوست ایران اسلامی همواره در کمک‌رسانی به همنوعان خود پیشتاز هستند، ابراز داشت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای کمک به برگزاری جشن عاطفه‌ها با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت نیز ابراز امیدواری کرد مردم امسال باشکوه‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های قبل در این جشن شرکت کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول