اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

غرب در برابر نظام مبتنی بر ولایت فقیه متوقف شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین در یادواره 13 شهید گلگون کفن روستای ریحان‌آباد گفت: غرب در برابر نظام مبتنی بر ولایت فقیه متوقف شده است.

غرب در برابر نظام مبتنی بر ولایت فقیه متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یادواره 13 شهید روستای ریحان‌آباد با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیر‌آباد، امام جماعت، هیئت امنا و جمعی از نمازگزاران مسجد ریحان‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این مراسم گفت: شهدا بهترین شاگردان مکتب ولایت و مکتب عاشورا هستند، دانشگاه عاشورا و کربلا در هر عصر و زمانی دانشجو و طلبه می‌پذیرد و کربلاییان در این مکتب تحصیل می‌کنند و شهدا بهترین فارغ‌التحصیلان مکتب عاشورا هستند.

وی ادامه داد: خوشا به‌ حال آن خانواده‌های عزیزی که این لیاقت را پیدا کردند که خداوند با آنها معامله کند، هفته دفاع مقدس باید ما را در آن فضا ببرد، آنهایی که آن روزها را دیدند فراموش نمی‌کنند در دفاع مقدس بر ما چه گذشت، تمام دنیا در برابر ایران متحد شده بودند و به جنگ ایران آمدند، شوروی و آمریکا که ابر قدرت‌های آن زمان بودند و همین کشورهای خودفروخته عربی که از ارسال کمک‌های مالی و حتی نیروهای انسانی به عراق دریغ نورزیدند.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: اما به لطف خدا و رشادت‌مردی‌های شهدا توانستیم در این جنگ استقامت نماییم و با پایبندی به ارزش‌های دینی و ولایتمداری حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم و در این میدان سخت پیروز گشتیم، هفته دفاع مقدس بهانه است برای تداعی خاطرات آن رشادت‌ها و اینکه بدانیم امروز بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم.

محمودی اظهار داشت: اگر امروز امنیت و عزت داریم به برکت خون شهدا است، امروز دنیا در برابر ولایت و مرجعیت شیعه حرفی برای گفتن ندارد، امروز بین آمریکا و اسراییل در مورد حمله به ایران اختلاف است تا جایی‌ که اسراییل سفیر خود را به نشانه اعتراض از آمریکا فراخوانده است، غرب تمایلی برای حمله به ایران ندارد، چرا که در برابر نظام مبتنی بر ولایت فقیه متوقف شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اتحاد و پایبندی به ارزش‌ها را عمده عوامل حفظ قدرت و صلابت نظام اسلامی برشمرده و گفت: امروز هزاران شبکه ماهواره‌ای به جنگ اعتقادات ما آمده‌اند، می‌خواهند جوان‌های ما را به مواد مخدر معتاد نموده و یا آنها را به ولنگاری، بی‌حجابی، بی‌اعتقادی و بد اخلاقی بکشانند.

وی گفت: امروز رسالت جوانان ما بسیار سنگین‌تر از آن روزهای سخت است، باید راه شهدا را ادامه دهیم و اگر بر عقاید خود استوار باشیم و اتحاد را حفظ نماییم یقین بدانید پرچم نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن مهدی موعود (عج) خواهیم سپرد.

پس از پایان مراسم از نمایشگاه دفاع مقدس که توسط کانون فرهنگی هنری مسجد ریحان‌آباد راه‌اندازی شده بود بازدید به عمل آمد، در پایان این نمایشگاه طوماری آماده شده بود که اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و تعداد کثیری از مردم و بازدیدکنندگان آن را امضا کرده بودند.

گفتنی است، سید محمد شمس، حمیدرضا کتی، ابوالفضل تاجیک، اسدالله ارمبو، محسن سوریان، سید مجتبی میری، کاظم پشتکوهی (اولین شهید ریحان‌آباد)، علی جعفریان، عباس پیری، حسین مهریزی، محمد محمدی، منصور سوریان و اسلامعلی مهرجو اسامی شهدای گلگون کفن روستای ریحان‌آباد است.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول