اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

تبعیت از ولایت شاخصه‌ ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همبستگی و وحدت‌، بیداری و بصیرت‌، روحیه مقاومت و تبعیت از ولایت از شاخصه‌های ملت بزرگ ایران است.

تبعیت از ولایت شاخصه‌ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سردار روح‌الله نوری ظهر امروز در آیین افتتاح حوزه مقاومت بخش زیدآباد عزت‌، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را ناشی از مردمی خوب و وفادار به رهبری و همچنین ولایت‌فقیه و رهبری نظام اسلامی عنوان کرد.

نوری اظهار داشت: همبستگی و وحدت‌، بیداری و بصیرت‌، روحیه مقاومت و تبعیت از ولایت از شاخصه‌های ملت بزرگ ایران است که امروز در برابر قدرت‌های زورگو و استکبار جهانی ایستاده‌ و پله‌های پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.

وی گفت‌: چهار عامل رهبری خوب و بی‌نظیر‌، مردمی شجاع، ایثارگر و تابع ولایت‌، ایمان قوی و استحکام دیرینه مذهبی و اعتقادات‌، برابری قدرتمندترین کشور دنیا علیه نظام اسلامی که هم خوناشام و هم ظالم است، موجب اقتدار ملت ایران شد.

نوری افزود: اگر دشمنی ضعیف در برابر ما بود، ملت ایران تا این اندازه ‌قدرتمند نمی‌شد و اکنون می‌تواند پاسخگوی هر قدرتی نیز باشد. 

وی عنوان کرد: زیاده‌خواهی استکبار جهانی و آمریکا موجب شد تا ملت ما خود را هم‌طراز آمریکا و استکبار آماده کنند و این قدرت به وجود آمده دشمن را به توطئه همیشگی علیه ما وا‌داشته و امروز آن قدر ضعیف و بی‌رحم شده‌ که با توهین به مقدسات دین اسلام مقابل مسلمانان جهان ایستادگی کند.

سردار نوری گفت‌: الگو بودن ملت ما موجب بیداری اسلامی در منطقه و جهان شده‌ و همین بیداری موجب حضور ملت‌های جهان در صحنه برای مقابله با استکبار جهانی شده است. 

منوچهر شمس‌الدینی فرمانده سپاه سیرجان نیز در این آیین ابراز داشت: این ساختمان به وسعت یک هزار متر مربع، زیربنای 170 متر مربع و هزینه یک میلیارد و 700 میلیون ریال از اعتبارات بسیج سپاه و کمک‌های شهرداری سیرجان به اتمام رسیده‌ که نام شهید شیخ مرادی یکی از بسیجیان شهید زیدآباد مزین است. 

وی افزود‌: با افتتاح این حوزه مقاومت 5 هزار بسیجی این شهر و بخش از مکان مناسب برخوردار شدند. 

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول