اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

مهم‌ترین وجه ایستادگی در مقابل توطئه‌‌ها اطاعت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: اگر نقش محوری و کلیدی ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی گرفته شود، نمی‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

مهم‌ترین وجه ایستادگی در مقابل توطئه‌‌ها اطاعت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان سپاه کربلای مازندران و پرسنل سپاه کربلا، قرارگاه غدیر شمال کشور، لشگر عملیاتی 25 کربلا، نیروهای لشگر 30 پیاده ارتش در شمال کشور، نیروهای دریایی ارتش، جمعی از پرسنل سپاه ساری و تیپ مالک سپاه با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران دیدار کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در این دیدار ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان را ارزشمند توصیف کرد و با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در اداره جامعه بیان کرد: نقش ولایت فقیه در اداره جنگ حفظ استقلال کشور یک نقش بی‌نظیر تاریخی بوده است.

حجت‌الاسلام مختار نظری با بیان اینکه فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس بر عهده ولایت فقیه بوده است، نقش این جایگاه را محوری و کلیدی در نظام برشمرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما با ولایت زنده‌ایم، اضافه کرد: اگر نقش محوری و کلیدی نظام از جمهوری اسلامی گرفته شود، نمی‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

نظری خاطرنشان کرد: اگر تهدیدهای دشمن فرصت می‌شود مهم‌ترین عامل شکست‌های دشمن محور قرار دادن ولایت فقیه است، باید قدردان این جایگاه باشیم و برای تقویت ولایت فقیه تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول