اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های همایش علمی، پژوهشی جاده ولایت شناخته شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های همایش علمی و پژوهشی جاده ولایت پس از سه مرحله داوری شناخته شدند.

برترین‌های همایش علمی، پژوهشی جاده ولایت شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، محمدرضا پهلوان مدیر اجرایی همایش علمی و پژوهشی جاده ولایت اظهار کرد: برترین مقالات هفتمین همایش علمی و پژوهشی جاده ولایت پس از سه دوره داوری توسط کمیته علمی معرفی شد.

وی افزود: در این دوره از همایش بیش از 60 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که مقالات فاطمه دانش یزدی با عنوان ولایت‌عهدی امام رضا(ع) به روایت سکه، مجید خالق‌نیا و  علیرضا روحی با عنوان هجرت رضوی و مقاله تاثیر امام رضا(ع) در رشد اندیشه‌های فضل‌ابن شاذان نیشابوری به عنوان مقالات برتر این همایش معرفی شدند.

مدیر اجرایی همایش علمی و پژوهشی جاده ولایت ادامه داد: هفتمین همایش علمی و پژوهشی جاده ولایت نیز با تکیه بر بررسی زاویای ناشناخته هجرت تاریخی امام رضا(ع) پنجم  مهر ماه به همت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد برگزار می‌شود که برگزیدگان به ارائه مقالات خود در همایش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول