اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد:

دفاع مقدس مفهوم روشن پیروی از ولایت را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد، دفاع مقدس را مفهوم روشنی از ولایت دانست و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، این تعهد و اطاعت به نمایش گذاشته شد.

دفاع مقدس مفهوم روشن پیروی از ولایت را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد حبیبی صبح امروز با حضور در جمع کارگران واحدهای صنعتی مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشت و اظهار داشت: ما همچنان مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.

وی افزود: به طور قطع نقش و جایگاه رزمندگان کارگر و صنعتگر دریا دل طی دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران، سرافرازی و اقتدار امروز خود را مدیون درایت بی‌نظیر رهبری نظام و نقش بی‌بدیل بسیجیان دلاور می‌دانند.

حبیبی بیان داشت: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‏شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‏شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‏دارد، ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه‏آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌‏های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی‏بدیل را ترسیم کردند.

وی عنوان کرد: این رزمندگان پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

حبیبی تصریح کرد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‏های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‏های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: انگیزه حضور مردم ما دینی، عقیدتی و ملی بود، دفاع ما نبردی صد درصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه مهریز نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌‏ای از برجسته‏‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

دهقان دهنوی افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده‌‌ترین و نفیس‌ترین نگین گران‌بها یاد و خاطره شهیدان است، آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

وی افزود: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد، حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‏ها بداند.

سید حسین سالاری، فرمانده پایگاه کارگری شهدای کارگر و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهریز نیز ضمن خیر مقدم از حضور مسئول بسیج کارگری سپاه الغدیر استان و دیگر همراهان در بین صنعتگران این شهرستان گفت: هدف از این بازدید ابتدا گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با محوطه کارگری و مشکلات جامعه کارگری شهرستان و خسته نباشید به کارگران بسیجی است.

وی تاکید کرد: شأن و مقام کارگر که قشری دردمند و آبرومند هستند، بالاست و خوشحالم که بعد از اسارت هم‌اکنون در خدمت جامعه کارگری شهرستان مهریز هستم.

سالاری افزود: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند و در این ایامی که کشور برای مقابله با دشمنان سخت نیازمند این دو قشر است، کارگران باید مانند زمان دفاع مقدس بسیجی‌وار وارد صحنه شود و در حفظ و ارتقا صنعت بکوشند.

در ادامه حبیبی مسئول بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد با حضور در کارخانه‌های موکت فیروزه و سیمان تجارت مهریز و شرکت کاشی اطلس مهریز شرکت چینی بهداشتی آرین و شیشه ایمن شیرکوه از مسئول و کارگران بسیجی این واحدها تقدیر کرد.

همچنین از زحمات و خدمات ابوالفضل رمضانی زاده مسئول شرکت موکت فیروزه و کارگر بسیجی نمونه سال 1383 کشور در امر پیشرفت صنعت شهرستان و کشور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول