اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نمایشگاه رهروان ولایت در دشتی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه رهروان ولایت صبح امروز در آیینی با حضور فرماندار دشتی و شماری از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه رهروان ولایت در دشتی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی نمایشگاه رهروان ولایت پس از رونمایی از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‎ای در محل دبیرستان نمونه دولتی بشارت خورموج افتتاح شد.

دبیر نمایشگاه رهروان ولایت در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: در این نمایشگاه حدود 200 تصویر از رشادت‎ها و شجاعت‎های رزمندگان و جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

مینا جعفری اظهار داشت :در این نمایشگاه که در قالب 9 غرفه برپا شده است، عکس‎هایی با موضوع ایثار و شهادت، دفاع مقدس و بیداری اسلامی در معرض دید عموم و علاقه‎مندان قرار داده شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده است در این نمایشگاه در حوزه ایثار و شهادت تصویری به نمایش گذاشته شود که برای گروه‎های سنی مختلف بویژه جوانان و نوجوانان از جذابیت بالایی برخوردار باشد و بتواند پیام و ارزش‎های هشت سال دفاع مقدس را به خوبی به آنان منتقل کند.

جعفری یادآور شد: در این نمایشگاه همچنین تصاویری از محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، تحولات منطقه و رشادت‎های مردم ایران اسلام از دهه اول انقلاب تاکنون به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: امروز ما در برابر نسل جوان رسالت سنگینی را بر عهده داریم و باید با استفاده از شیوه‎های جذاب همه ابعاد دوران دفاع مقدس را برای نسلی که جنگ را ندیده و تجربه نکرده است، منعکس کنیم.

دبیر نمایشگاه رهروان ولایت گفت: در حالی که دشمن با راه‎اندازی جنگ نرم در زمینه‎های مختلف تلاش می‎کند با نفوذ در جوانان و نوجوانان ما به اهداف شوم خود برسد ما باید با حفظ و انتقال ارزش‎‎های انقلابی و اسلامی به نسل جدید آنان را در برابر توطئه‎های دشمنان بیمه کنیم.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه توسط بسیج دانش‌آموزی المهدی سپاه دشتی دایر شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول