اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله:

ولایت فقیه خون‌بهای شهیدان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ولایت‌فقیه خون‌بهای شهیدان و ثمره حوزه‌های علمیه است و ما با هر پست و مقامی باید از این گفتمان دفاع کنیم.

ولایت فقیه خون‌بهای شهیدان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سردار روح‌الله نوری در گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت، مربیان و سر گروه‌های طرح صالحین در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی خون‌بهای شهیدان است.

وی اذعان داشت: تا زمانی که راه شهدا در جامعه جاری و ساری باشد، گفتمان ولایت فقیه غالب بر همه چیز است و ما باید به فرمایشات رهبری توجه کنیم و گفتمان ولایت را در تمام دستگاه‌های اجرایی عملی کنیم، زیرا ولایت فقیه استمرار راه انبیاء و اولیا و امام زمان (عج) است.

نوری افزود: گفتمان ولایت فقیه خون‌بهای شهیدان و ثمره حوزه‌های علمیه است و ما با هر پست و مقامی باید از این گفتمان دفاع کنیم.

وی با اشاره به موضوع‌گیری بعضی افراد در برابر ولایت تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این چند سال مسائل فرهنگی، اقتصادی و معیشتی مردم را گوشزد می‌کنند، اما عده‌ای در این زمینه کم‌کاری می‌کنند تا مردم را ناراضی و سرخورده کنند.

این مسئول تصریح کرد: رهبری امروز اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند و بعضی‌ها دنبال این هستند که این طرح اجرایی، دقیق و کارشناسی نیست و ما وظیفه داریم گفتمان ولایت فقیه را در دستگاه‌های اجرایی عملی کنیم، زیرا این کار وظیفه دینی و انقلابی ما است.

نوری افزود: عده‌ای خود را به کری زدند و پنبه در گوش خود کرده اند، آن‌ها به دنبال این هستند که مشکل و تقصیر را به گردن جمهوری اسلامی بیندازند و بگویند که نظام جمهوری اسلامی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وی اذعان داشت: این افراد کاری را که شروع کردند در دولت کارگزاران و تا دولت اصلاحات ختم شد و هنوز ریشه‌هایی از آن ادامه دارد، مانند فتنه‌ای که در سال 88  به وجود آوردند و در ادامه بحث انحراف در دولت که الان هم ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما برای نظام اسلامی، دفاع از شهدا، روحانیت و ارزش‌های دینی سینه خود را سپر می‌کنیم، زیرا ما بسیجی هستیم و با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم.

نوری ابراز داشت: من به عنوان یک فرمانده اگر نتوانستم از عهده مسئولیتی که به بنده واگذار شده برآیم، باید عذرخواهی و کناره‌گیری کنم و اگر مسئولیت را قبول کردم، گفتمان ولایت فقیه سرلوحه کار من باشد.

وی تصریح کرد: گفتمان ولایت فقیه امروز باید بحث سر زبان‌ها باشد و نه بحث حزب و گروه و دسته‌هایی که درست کردند، ما باید اول از خودمان شروع کنیم و گوش به فرمان باشیم نه اینکه اسم ولایت فقیه را در این مملکت بیاوریم وآب به آسیاب دشمن بریزیم.

نوری عنوان کرد: یکی از مباحثی که مقام معظم رهبری مطرح کردند درباره تولید است که به عنوان بحث بصیرتی ما است و باید کمک کنیم  و دست به دست هم دهیم تا تولید بیشتر شود و این از وظایف ما پاسداران و بسیجیان است به مردم کمک کنیم، زیرا مردم از ما توقع دارند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: ما وظیفه داریم در تهدید نرم دشمن وارد شویم، زیرا دشمن از طریق ماهواره و دیگر رسانه‌های ارتباط جمعی وارد شده و به دنبال این است که اعتقادات و باورهای دینی جوانان و نوجوانان ما را بگیرد.

نوری شجره طیبه صالحین را بستر مناسبی برای مطرح کردم مسائل اعتقادی دانست و افزود: ما باید اهداف دشمن را برای جوانان ونوجوانان بازگو کنیم.

وی با اشاره به دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان این نظام جنگ را بر ما تحمیل کردند و صدام با کمک 56 کشور غربی از تمام امکانات نظامی و تجهیزاتی به ایران حمله کرد، اما رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس  حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

نوری بیان داشت: رزمندگان ما اجازه ندادند که وجبی از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد و ما پیروز شدیم که چند عامل مهم در پیروزی رزمندگان نقش داشت که می‌توان به اتکال به خداوند متعال، ولایت فقیه و رهبری بی‌نظیر و نقش مردم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مردم نقش مهمی در دوران دفاع مقدس برعهده داشتند، گفت: باید قدر این ملت را بدانیم در بسیاری مواقع در حق این مردم کم لطفی می‌شود، اما این مردم تحمل می‌کنند.

به گزارش فارس در ادامه این گردهمایی چند نفر از مربیان و سرگروه‌های طرح صالحین گزارشی از روند اجرای حلقه ‌های شجره صالحین در حوزه و پایگاه‌ها ی مقاومت ارائه کردند و سردار نوری در مورد اجرا و اهداف این طرح مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول